jvj Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Heeft iemand dit al eens gedaan? allemaal towtrucks achtereen spannen en dan rijden: je hebt ze allemaal mee! Ik weet niet of dit topic hier thuishoort, verplaats het maar als het fout is geplaatst Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Dit kende ik al, wel leuk om te doen. Reageren
guib Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ik kende dit nog niet, ga het zelf uitproberen Reageren
.Timothy Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Inderdaad al bekend Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 heb ik weleens geprobeerd maar dan met een towtruck met een towtruck daarachter en dan een gewone auto wel lollig Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ja, ik heb het al eens gedaan, maar dan met 5 Tow Trucks, een truck en met diepladder . Het reed niet echt vlot en elke keer als ik een nieuwe Tow Truck pakte, verloor ik er weer ergens eentje . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.