Jump to content

Office Professional 2007


paul007

Recommended Posts

Hey iedereen!

Onlangs startte ik Outlook 2007 op, krijg ik opeens een melding dat ik mijn Office 2007 moet legitimeren. Nou goed ik dat dus doen, ik werd doorgestuurd naar een website van Microsoft, zegt die opeens dat mijn Office niet als legitiem wordt beoordeeld. Anyway... kan ik nu nog wel gewoon e-mails ontvangen met mijn Outlook ondanks dat hij niet als legitiem wordt beoordeeld?

Thanks!

paul007 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi paul007,

Ik heb even gegoogled naar 'office legetiem' en kwam hier uit. Heb jij de trial gedownload? Zoja, dan kan het zijn dat je hem inderdaad moet legitimeren met evt. de code van een Office-cd (als je die hebt)

Succes!

Cabyon

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi paul007,

Ik heb even gegoogled naar 'office legetiem' en kwam hier uit. Heb jij de trial gedownload? Zoja, dan kan het zijn dat je hem inderdaad moet legitimeren met evt. de code van een Office-cd (als je die hebt)

Succes!

Cabyon

Nee ik heb niet de trail. Ik heb de volledige versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het pakket gekocht of illegaal gedownload?

Ik heb het pakket gekregen op copie van iemand :$ . Ik weet dat we hier eigenlijk niet over mogen praten maar voorheen deed Outlook het wel gewoon perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, je kan de software beter kopen dan een kopie van iemand anders lenen, wat illegaal is. Via Slim.nl/SurfSpot.nl kan je wellicht goedkoop aan software komen, maar hier gaan we je niet mee helpen.

Topic locked.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...