Jesperkaj Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Normale afmeting Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.s.m Opmerking: Ik post die van mij als jij hem hebt gepost.
Jesperkaj Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Eénmaal, andermaal...
2fast{0} Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) Ik nog een oude signature liggen die ik nog nooit gebruikt heb. Ben bezig met een nieuwe. Als je nog een revanche wilt natuurlijk? Anders kras is wel op. Bewerkt: 25 september 2009 door 2fast{0}
Jesperkaj Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik nog een oude signature liggen die ik nog nooit gebruikt heb. Ben bezig met een nieuwe. Als je nog een revanche wilt natuurlijk? Anders kras is wel op.
2fast{0} Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Het is langer na niet mijn beste maar toch:
Jesperkaj Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) Jesperkaj: 2fast{0}: Veel succes! EDIT: Kwam er zojuist achter dat mijn signature ineens niet meer werd weergegeven. Ik heb hem weer opnieuw geüpload. Bewerkt: 29 september 2009 door Jesperkaj
2fast{0} Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 De populariteit hangt in de lucht..
Bierbuikje Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Jesperkaj Op het eerste gezicht denk ik wel een leuke signature, maar er zijn een aantal dingen die ik wat minder vind. Ik vind dat het geheel te rood is. Van mij mag dat wel wat minder. Het geeft een vreemde sfeer aan de signature en dat lijkt mij niet erg mooi. Verder vind ik dat je de rand om het plaatje heen te dik hebt gemaakt. Je had dat wel wat minder mogen maken, bijvoorbeeld 1 pixel rand. Een bioscoop effect had ook mooi kunnen zijn (links en rechts geen rand, maar boven en onder een 10/15px rand). Het mooie aan deze signature vind ik dat meisje. Je hebt haar mooi uitgeknipt. Vooral die haarplukken heb je goed gedaan. 2fast{0} Het eerste wat mij opvalt is dat deze signature veel te donker is. Hij is te zwart en dan valt alles niet goed op. Je had het allemaal wat moeten belichten. Als je het poppetje wat lichter had gemaakt aan de rechterkant zou het net hebben geleken alsof het in maanlicht had gekeken. Dat zou zeker een mooi resultaat zijn geweest. Of je had de achtergrond wit gemaakt en een aantal rustige C4D's op geplakt en het geheel een vrolijk tintje had ook mooi geleken. Al met al een te donkere signature. Wat wel mooi is bij deze signature, net als bij Jesperkaj, is dat je het goed hebt uitgeknipt. Mooi om de haartjes heen geknipt, dat zou ik niet kunnen. De vote gaat naar: Jesperkaj.
Jay; Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Weinig stemmen maar desondanks een duidelijke winnaar, Jesparkaj trekt deze battle naar zich toe en klimt dus een punt omhoog binnen de ranking. 2fast{0}, helaas. Jij valt een punt terug. Jesperkaj: +1 2fast{0}: -1 Closed en updated.
Recommended Posts