Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Start> Configuratiescherm> Systeem> Hardware> Apparaatbeheer> DVD-/CD-Rom stations> Kies jou cd speler uit waar je de cd mee wou/wil afspelen en kijk wat er staat.

Als er staat dat er probleem is post het dan hier, als er staat dat het apparaat goed werkt zo als hier:

Upload_23534523.jpg

Dan ligt het aan je cd-rom, kijk of er krassen op zitten en ga met alcohol eroverheen en probeer het nog eens.

Geplaatst:

Dan is dat ook weer opgelost. Misschien zijn de draden niet goed verbonden aan je moderbord. Met dat zijn er nog 3000 dingen die fout kunnen zijn.

Jou probleem ken ik op eens. Ik heb zelf Sim City 4, die deed prima enzo en op een dag als ik de dvd in deed zei Windows dat er niks in de DVD speler zat, nou ja ik heb het dus laten liggen (ligt nog steeds in mijn kamer.) Omdat ik vaak druk heb hou ik me niet lang bezig met dat soort dingen, maar op een vrije zondag middag heb ik de dvd-rom erbij gepakt, krassen weg gewerkt met wat stiften, getest op 2 dvd-spelers en dvd-speler voor de TV. Bij de laatste deed die wel en werd gewoon gelezen maar de computer zei dat er geen dvd-rom in de dvd-rom speler zat. Dus ik pak een film erbij, en die werkte wel. Een paar andere spellen ook.

Toen raakten mijn oplossingen langzaam op. Ik ben naar de winkel gegaan en heb gevraagt of ik het spel misschien op een van hun computers mocht testen, ja ze kennen mij bij die winkel omdat ik vaak bij hun langs ga voor wat dingen. Op een computer met de nieuwste hardware werd de spel gewoon gelezen maar zei die dat er een kappote installatie bestand was en dat ik het spel niet meer kon installeren.

Tot op de dag van vandaag kan ik het spel nog steeds niet installeren en word die nog steeds niet gelezen door mijn dvd-rom speler. :lol:

Fin.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...