Jump to content

Ik zoek een goede TV!


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hallo!

Ik zoek sinds kort naar een tv met de volgende dingen: een HDMI aansluiting, scart en een laptop aansluiting. Ik heb daarbij een budget van max. 250 euro. Maakt niet uit welk merk behalve merken zoals bijv. TVE. Het liefst wil ik een van de volgende merken: Philips, SONY, Panasonic en LG. En de schermgrootte wil ik het liefst 22 inch. of 24 inch.

Verkorte info:

TV Merk(en): Philips, SONY, Panasonic en LG

Liefst niet dit soort merken: TVE en ander wat onbekende merken

Aansluiting(en): laptop, HDMI en scart

Schermgrootte: 22" inch. of 24" inch.

Budget: max. 250 euro

Ik hoor graag wat tips!

Greets Tom de Beer

PS: ik wil sowieso een nieuwe TV hebben, omdat die van mij helaas een TVE is (echt klein scherm) en ik wil een mooie beeldkwaliteit hebben voor mijn PS3... :7

EDIT: ik weet dat het bij de verkeerde fora staat... Ik deed het wat te snel.

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Hey tom,

Voor €250,- zul je niet veel krijgen. Ik denk eerder dat je aan €500 á €1000,- kwijt bent. Voor mooi PS3 beeldkwalitiet heb je Full HD of HD ready nodig. Misschien moet je eens even op de volgende site's:

Veel succes tom!

Toch vond ik vandeweek wel een tv van zo'n 100 euro en toch HDMI. HD ready is niet PERSE nodig, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ff doorsparen joh, ik heb destijds een Samsung 24'' gekocht voor 370 euro, Full HD en 2x HDMI

Man!. wat een beeld ^_^

Da begrijp ik, maar ik heb nie zoveel geld... Even trouwens een vernaderingetje: mijn limiet is nu t/m 300 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ff doorsparen joh, ik heb destijds een Samsung 24'' gekocht voor 370 euro, Full HD en 2x HDMI

Man!. wat een beeld ^_^

Da begrijp ik, maar ik heb nie zoveel geld... Even trouwens een vernaderingetje: mijn limiet is nu t/m 300 euro.

Kijk eens bij Media Markt die hebben vaak voor minder dan €300,00 een goede tv met hdmi aansluiting. Heb daar zelf ook een vandaan voor €300 met hdmi.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ff doorsparen joh, ik heb destijds een Samsung 24'' gekocht voor 370 euro, Full HD en 2x HDMI

Man!. wat een beeld ^_^

Da begrijp ik, maar ik heb nie zoveel geld... Even trouwens een vernaderingetje: mijn limiet is nu t/m 300 euro.

Kijk eens bij Media Markt die hebben vaak voor minder dan €300,00 een goede tv met hdmi aansluiting. Heb daar zelf ook een vandaan voor €300 met hdmi.

Thnx!

(ook alvast voor de rest bedankt, he?)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan een HD tv onder de 32'' heb je niks, dus ik raad je aan om een HD ready te nemen ;)

verder kan je voor 250 euro max moeilijk een 22'' vinden, maar 20'' lukt er wel makkelijk voor ;)

Aangezien ik ook opzoek ben naar een tv met hd ready, HDMI aansluiting en rond de 20'', was me deze opgevallen. Je hebt dan wel een iets kleinere tv dan 22'', maar je moet er ook rekening mee houden dat je, als je de tv op je kamer zet, je er een halve tot hele meter van af zit, en dan is zon ding behoorlijk groot ;)

Een tv die in de winkel er klein uitziet, ziet er in je kamer trouwens ook behoorlijk uit, want dat zijn natuurlijk kleinere ruimtes dan jouw eigen kamer ;)

Maar it's (www.itsonline.nl) is iig wel een goede winkel, alleen hebben ze er niet veel tv's van 250 euro, en dan 24'' :{

Maar succes met zoeken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan een HD tv onder de 32'' heb je niks, dus ik raad je aan om een HD ready te nemen ;)

verder kan je voor 250 euro max moeilijk een 22'' vinden, maar 20'' lukt er wel makkelijk voor ;)

Aangezien ik ook opzoek ben naar een tv met hd ready, HDMI aansluiting en rond de 20'', was me deze opgevallen. Je hebt dan wel een iets kleinere tv dan 22'', maar je moet er ook rekening mee houden dat je, als je de tv op je kamer zet, je er een halve tot hele meter van af zit, en dan is zon ding behoorlijk groot ;)

Een tv die in de winkel er klein uitziet, ziet er in je kamer trouwens ook behoorlijk uit, want dat zijn natuurlijk kleinere ruimtes dan jouw eigen kamer ;)

Maar it's (www.itsonline.nl) is iig wel een goede winkel, alleen hebben ze er niet veel tv's van 250 euro, en dan 24'' :{

Maar succes met zoeken! :)

Thanks man! Ik neem die! Mooi uiterlijk, HDMI aansluiting, redelijk groot scherm, HD ready en goedkoop! Dus precies mijn eisen... :eten:

(Suggesties zijn nog steeds welkom! Maar ik neem dus de TV uit de suggestie van "flippie13". Allemaal bedankt voor de reacties!)

Verder mag topic wel worden gesloten!

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...