Jump to content

Online met IV


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoe gaat het online spelen, met een serial verification? En/of moet je nog iets installeren?

Wat gebeurt er als iemand jouw cd heeft geleend en online ermee gaat?

En nog meer antwoorden graag _O_

Edit:

Ik heb dus 2 woonplaatsen, dus 2 IP adressen.

Per huis heb ik 2 computers, en mijn vraag is dus, kan ik met die 2 computers met één GTA IV (gekocht, dus legaal) online spelen?

En hoe zit dit bij m'n andere woonplaats? Daar heb ik ook 2 computers, maar dus 2 IP adressen..

Kan ik dan wel online?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog geen IV, maar ben het van plan om te kopen, maar soms lukt het niet met verbindingen bij online games. (is me nog nooit gelukt eigenlijk met online spelen van games). Daarom wil ik eerst wat informatie.

Edit:

Kopen is dus een legale versie he...

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Het is bump en dubbel post. :puh:

Maargoed,

Volgens mij kan je dezelfde serial code meerdere keren gebruiken alleen als je tegelijk online wil gaat die moeilijk doen.

Moeilijk doen? Wordt je dan verbannen ofzow meteen?

En kan je wel met 2 pc's in 1 netwerk tegen elkaar spelen? Want ik wil met mijn vrienden bij mij thuis tegen elkaar spelen. Kan dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de serial code een paar keer gebruiken, maar na die paar keren gaat hij weigeren. Ik denk dat je tot vijf keer kan, daarna moet je hem van één van de vijf computers verwijderen, zo wordt de serial code mee verwijderd en weer geldig. Op twee computers gaat het zonder problemen.

Over het online gamen: Je hoeft maar één RGSC account en één GFWL account te maken. Op de tweede computer doe je gewoon installatie, maar maak je géén nieuwe accounts. Start daar dan RGSC op, meld je aan, speel IV en druk ingame op 'Home'. Daar kan je je aanmelden met GFWL.

Als je ook van plan ben om te modden, raad ik aan om één van .Senne's tutorials te gebruiken. Installeer ook de laatste patch, die is handig. Maar check ook eens je computer specificaties, of je IV wel aankan.

Succes! :bier:

EDIT: Je kan met je vrienden op hetzelfde netwerk spelen, maar ze hebben wel allemaal een aparte RGSC en GFWL account hebben. Met z'n allen op één account is onmogelijk.

EDIT2: De RGSC account en GFWL account verschilt van computer tot computer. Je vriend die 'm leent zal een aparte account moeten maken.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

RGSC account en GFWL account?

Wat houd dat in?

-----------------------

En, hoe installeer je GTA IV twee keer?

Aangezien ik 1 versie wil om te modden en te cheaten.

En de andere versie om Achievements te halen en online te spelen.

-----------------------

EDIT2: De RGSC account en GFWL account verschilt van computer tot computer. Je vriend die 'm leent zal een aparte account moeten maken.

Ik wil thuis spelen op 2 pc's; ik op me ene pc, me vriend op de andere pc.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Je kan op 2 computers spelen, doe ik zelf ook. Je vriend kan dan een nieuwe Games for Windows Live en een RockstarGames Social Club account aanmaken als je niet wilt dat je vriend op jouw account speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet een manier ;)

Als je de disc erin stopt, en je start IV op, ga je gewoon een multiplayer game starten. Als het goed is kun je al voor het laden van je savegame je cd eruit halen zonder problemen. Als je dan in multiplayer zit, kun je in ieder geval je CD eruit halen(denk dat het al kan bij het opstart menu, maar voor de zekerheid :puh:), dan stop je hem in de andere PC, waar je dan ook GTA opstart.

Je hebt de cd namelijk alleen nodig bij in ieder geval het opstarten van het spel, daarna niet meer(tenzij hij dus nog controleert bij het opstarten van MP, maar ik herinner me dat dat bij een maat van me ook niet zo was)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...