Roxx0rz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) ik zag op en andere ta site dat je voor SA een dual shock controller nodig hebt. is dit zo? op kan ik gewoon zoals in VC: muis + toetsenbord gebruiken alsvast bedankt -BoMBeR oops, sorry voor 2 topics klikte 2 keer op OK ofzo.. Bewerkt: 10 juni 2005 door BoMBeRMeN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 haha, tuurlijk jonge je hebt altijd een toetsenbord + muis nodig, een controller KAN altijd erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 lol tuurlijk kan je met toetsenbord spelen. Kon ook bij GTA3 en VC...of speelde jij die niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Ik heb nu al een tijdje gespeeld en kan bevestigen dat je met een toestenbord en muis perfect kunt spelen. Het enige dat mij nog altijd irriteert is dat de camera niet volgt in de bochten waardoor je telkens met de muis moet meebewegen. Naar verluidt zou het vliegen dan weer veel moeilijker zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.