propje400 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ik krijg deze errors: F:\samp\NIEWUE~1\GAMEMO~1\xSDRP.pwn(2444) : error 017: undefined symbol "string" F:\samp\NIEWUE~1\GAMEMO~1\xSDRP.pwn(2444) : error 017: undefined symbol "string" F:\samp\NIEWUE~1\GAMEMO~1\xSDRP.pwn(2444) : error 029: invalid expression, assumed zero F:\samp\NIEWUE~1\GAMEMO~1\xSDRP.pwn(2444) : fatal error 107: too many error messages on one line Bij dit command if(strcmp(cmd, "/view", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, ORANGE, "|__________________________________|"); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "USAGE: /view [playerid]"); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "FUNCTION: Will spectate a player."); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "HELP: /viewoff to stop spectating"); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "|__________________________________|"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if (giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); if (IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) { PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(giveplayerid)); } else { PlayerSpectatePlayer(playerid, giveplayerid); } SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(giveplayerid)); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "HELP: '/view off' to stop spectating"); } else if(strcmp(tmp, "off", true) == 0) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } else { >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Deze regel: format(string, sizeof(string), "%d is not an active player.", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, RED, string); } return 1; } Reageren
Remi-X Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 new string[128]; boven de error regel zetten. Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 if(strcmp(cmd, "/view", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, ORANGE, "|__________________________________|"); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "USAGE: /view [playerid]"); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "FUNCTION: Will spectate a player."); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "HELP: /viewoff to stop spectating"); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "|__________________________________|"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if (giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { TogglePlayerSpectating(playerid, 1); if (IsPlayerInAnyVehicle(giveplayerid)) { PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(giveplayerid)); } else { PlayerSpectatePlayer(playerid, giveplayerid); } SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(giveplayerid)); SendClientMessage(playerid, ORANGE, "HELP: '/view off' to stop spectating"); } else if(strcmp(tmp, "off", true) == 0) { TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } else { new string[128]; format(string, sizeof(string), "%d is not an active player.", giveplayerid); SendClientMessage(playerid, RED, string); } return 1; } Zo als het goed is Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ja ik geloof dat het zo goed moet zijn, 'kweet het alleen niet zeker hoor Reageren
propje400 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ok, bedankt ik zal kijke ;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.