gta master 1 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb nou al een tijdje last van het volgende: Ik heb een dual boot op mijn pc staan van Windows 7 en Windows XP (vroeger was het een triple boot van xp, W7 en ubuntu, maar daar gaat het niet om ) Om een onbekende reden heb ik bij XP een softwarematig probleem: ik kan geen verbinding krijgen, zowel bedraad als draadloos. Hij komt niet verder dan netwerkadres verkrijgen. Dat terwijl hij op Windows 7 op de zelfde pc zonder problemen verbinding krijgt. Ik heb oa het volgende geprobeerd: *Drivers opnieuw geinstalleerd *verbinding opnieuw aangemaakt (lukte niet) *een bepaalde software uitgeschakeld, ik ben vergeten welke precies, ik kan het eventueel opzoeken. *virusscan *router reset, natuurlijk. *instellingen van router gecheckt. Nog een detail is is dat ik niet bij firewall kan komen, niet eens de instellingen Alvast bedankt, GTA Master 1, EDIT: vergeten dingen toegevoegd die ik had uitgeprobeerd. Bewerkt: 23 september 2009 door gta master 1 Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 zowat alles waar het aan kan liggen, heb jij net opgenoemt. btw: je firewall heeft er (denk ik) niets mee te maken hoor, of heb je alle inkomende en uitgaande acties geblokkeerd in je firewall/router? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 zowat alles waar het aan kan liggen, heb jij net opgenoemt.btw: je firewall heeft er (denk ik) niets mee te maken hoor, of heb je alle inkomende en uitgaande acties geblokkeerd in je firewall/router? Zoals ik al had gezegd kan ik niet bij de firewall van windows komen, die van de router heb ik al gecheckt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.