Roxx0rz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 eyz, ik heb SA gekocht, en ik las op een andere gta site dat je een dual shock controller voor de pc nodig hebt. is dit zo? op kan ik SA gewoon spelen met muis en toetsenbord alsvast bedankt -BoMBeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 eyz,ik heb SA gekocht, en ik las op een andere gta site dat je een dual shock controller voor de pc nodig hebt. is dit zo? op kan ik SA gewoon spelen met muis en toetsenbord alsvast bedankt -BoMBeR Je kan gewoon gebruik maken van muis en toetsenbord hoor :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 okee, ik dacht namelijk van niet. aangezien het daar op die site stond. bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.