Jump to content

Hoe voel je als je Gta san andreas speel?


LibertySeasnake

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    3

  • Idol

    3

  • benhelsloot

    2

  • Reinier93

    1

Ja , dat is wel waar . Toch voel ik mij trotser als ik Oblivion speel . Dat is uitgebreider , altijd verschillende characters , je komt nooit 2 dezelfde tegen . (1 keer , maar dat zijn tweeling broers ;, i een quest ) . Maar GTA SA is ook een geweldige game !

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niet kinderachtig, het is niet voor niks een GTA en je zou trots moeten zijn om er 1 te spelen,

ik voel me geweldig, het is weer eens een terug gaan naar de tijd dat ik dat spel elke dag speelde,

nu speel ik het wel geregeld maar vind ik er de tijd niet voor, SA blijft zeker 1 van de beste GTA's ooit,

op gebied van Gameplay, zelfs Graphics en zeker de extra mogelijkheden die erbij kwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niet kinderachtig, het is niet voor niks een GTA en je zou trots moeten zijn om er 1 te spelen,

ik voel me geweldig, het is weer eens een terug gaan naar de tijd dat ik dat spel elke dag speelde,

nu speel ik het wel geregeld maar vind ik er de tijd niet voor, SA blijft zeker 1 van de beste GTA's ooit,

op gebied van Gameplay, zelfs Graphics en zeker de extra mogelijkheden die erbij kwamen.

totaal mee eens :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook nog de beste GTA gemaakt.

Het is inderdaad de beste!

Want heel de omgeving en de map is gebaseerd op de 2 amerikaanse staten california en nevada!

En ik hou van west amerika! (zie je wel aan mijn naam)

Als ik gta sa speel,voel ik mij een amerikaan,voel ik mij cool,voel ik mij vrij,voel ik mij rijk,voel ik mij geweldig!

En het is helemaal niet kinderachtig... dat spel is 18+!

Als ik dat speel voel ik mij ouder dan 18 ook!

Bewerkt: door westsiderules
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...