crysus Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) Hallo GTA mensen. Ik heb GTA IV van een vriend geleend. Ik helemaal blij naar mijn PC, ik stop disk 1 erin. Mijn PC denken...denken...en dan zegt hij dat er geen schijf is gevonden Hetzelfde bij disk 2. Ik heb dit een kaar keer geprobeert maar zonder resultaat. Ik heb ook al gekeken of er krassen op zaten, maar nee. En de Optical Drive is ook schoon van binnen. Dus ik bij mijn broer testen op zijn PC. Ja hoor, hij start gewoon op. Ik heb gister op google gezocht voor oplossingen, maar dat hielp niet echt. Als ik een ander DVD spel erin doe, vind hij ze wel. Ik wil zograag GTA IV spelen Vista Service Pack 1. 4 GB RAM ATI Radeon HD 4800 Series AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+ 2.20GHz Ik hoop dat iemand een oplossen heeft Bewerkt: 23 september 2009 door crysus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 de processor is sowieso al niet goed genoeg, dus met gemak aan klopt al niks van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
crysus Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 oh sorry... maar kan iemand helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2009 Aangezien je het spel geleend hebt en later dus met cracks moet gaan spelen (of je vriend wil GTA IV nooit meer terug hebben, maar dat lijkt me sterk) mogen we je niet helpen. Het enige wat ik je nog aan kan raden is gewoon een andere DVD drive kopen, die dingen kosten niks meer tegenwoordig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.