Martinus-GTA Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Weet iemand mischien hoeveel hardeschijven (SATA 2) bij de Gigabyte GA-EX58-EXTREME moederbord kunnen. Groetjes, Martinus. Reageren
QinX Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) Weet iemand mischien hoeveel hardeschijven (SATA 2) bij de Gigabyte GA-EX58-EXTREME moederbord kunnen.Groetjes, Martinus. Een beetje zoeken van jouw kant zou wel fijn zijn hoor. >>> Door Thundercover: Let me Google that for you-link verwijderd. Enkel een post met die link is puur spam en verwijder ik normaal ook, maar jij hebt nog een edit staan (waardoor ik hem dus dit keer niet verwijder).<<< edit: Ik zie dat je een overpriced pats systeem wil bouwen? Leren mensen het dan nooit? Bewerkt: 23 september 2009 door Thundercover Reageren
PinkDevil Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Er zitten op dat moederbord 10 SATA aansluitingen. Dus er kunnen 10 HDD's op worden aangesloten hoewel het me raar lijkt als je er 10 sata HDD's in stopt . Verder kan je beter een ander goedkoper I7 ondersteunend moederbord kopen. Want dit is naar mijn weten te overdreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.