game~skater Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Een meisje, 8 oktober (Operation Flashpoint 2: Dragon Rising), kermis (dit weekend), sinterklaas, kerst, oud en nieuw, 12 februari (verjaardag) etc. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ohja, ik verlang ook best wel naar kerst. Lekker met de familie eten enz. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 - COD4: Modern Warfare 2 (10 November ) - Mijn verjaardag (1 November ) - Kerst! Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik verlang eigenlijk ook wel naar kerst ja, heerlijk vind ik dat. Gezellig met al je vrienden en familie feest vieren en cadeautjes uitpakken :$ . Ik verlang wel eens om een ander leven te hebben, maar dat klinkt best wel scary. Maar eigenlijk verlang ik ook wel dat mijn ouders flink wat geld winnen in de loterij zodat we kunnen emigreren uit dit koude land . Daar hoef je geen loterij voor te winnen hoor. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik verlang naar Kerst, omdat ik dat heel erg gezellig vind met familie eten enz Reageren
Follow Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik verlang naar de dag dat mijn gips eraf mag. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik verlang naar Jowx Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 (bewerkt) Vakantie HME2009 (ga er ook heen ) Rammstein Concert (ga ik ook heen ) Kaarten voor graspop zou ik wel willen, en ook dat ik van me ouders erheen zou mogen En natuurlijk de dag dat ik genoeg geld heb voor een Ronix board met bindingen en dat het wakeboardseizoen weer begint, want over twee dagen is de afsluiting van het watersport-seizoen Cya in April Bewerkt: 24 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
ikt Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Zou je wel willen weten hè? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik verlang eigenlijk ook wel naar kerst ja, heerlijk vind ik dat. Gezellig met al je vrienden en familie feest vieren en cadeautjes uitpakken :$ . Ik verlang wel eens om een ander leven te hebben, maar dat klinkt best wel scary. Maar eigenlijk verlang ik ook wel dat mijn ouders flink wat geld winnen in de loterij zodat we kunnen emigreren uit dit koude land . Daar hoef je geen loterij voor te winnen hoor. Dan bedoel ik wel wat groter als een gewoon rijtjeshuis natuurlijk, gewoon een lekkere villa ofzo.. Reageren
Cabyon Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Mijn verjaardag (17 oktober) Kerst Veel vrije tijd Reageren
Reinier93 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ook mijn verjaardag over 2 dagen , mijn nieuwe Dualshock 3 ik had er nog een zonder rumble en Uncharted 2 Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik verlang naar een exotische trip om foto's te maken waar je alleen maar van kan dromen... Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 4 uur Cup A Soup, ben alleen wel 2 uur te laat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.