JasonStatham Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 Kan je een beetje Zweeds dan Franky? Nja, je kan het altijd met de universele taal verwerkelijken Kijk, jij snapt het! Lichaamstaal zegt meer dan dat woorden kunnen beschrijven.Daarom moet jij dus minder lange teksten schrijven en meer selfies uploaden! Of nee, laat de selfies maar achterwege, meer smileys is voldoende Reageren
Michael Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 Mijn innerlijke hipster verlangt naar een Java Chip frappuccino bij de Starbucks. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 april 2016 Rapport Geplaatst: 26 april 2016 Seks terwijl ik vanuit mijn bed Hitman speel Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 april 2016 Rapport Geplaatst: 28 april 2016 Een behoorlijk echte meid, niet zo'n vieze hoe. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 mei 2016 Rapport Geplaatst: 1 mei 2016 Ik heb wél behoefte aan een doezelaar. En maat, waarom wil je al seks hebben op zo'n (jonge) leeftijd? ^^ Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 3 mei 2016 Rapport Geplaatst: 3 mei 2016 Ik heb wél behoefte aan een doezelaar. En maat, waarom wil je al seks hebben op zo'n (jonge) leeftijd? ^^ Ik heb nergens op mijn profiel mijn leeftijd staan Reageren
aron24 Geplaatst: 3 mei 2016 Rapport Geplaatst: 3 mei 2016 (bewerkt) Ik heb wél behoefte aan een doezelaar. En maat, waarom wil je al seks hebben op zo'n (jonge) leeftijd? ^^ Ik heb nergens op mijn profiel mijn leeftijd staan Maar je gedraagt je wel als de vrouwelijke Phoenix. Ik verlang overigens naar een lekkere bak met ijs. Bewerkt: 3 mei 2016 door aron24 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 mei 2016 Rapport Geplaatst: 3 mei 2016 Ik verlang naar Ariana Grande. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 6 mei 2016 Rapport Geplaatst: 6 mei 2016 (bewerkt) Dat mijn kamertemperatuur eindelijk afkoelt naar 15-17° zodat ik kan gamen/opnemen... ಠ_ಠ Bewerkt: 6 mei 2016 door VeryRealGirl Reageren
aron24 Geplaatst: 14 januari 2017 Rapport Geplaatst: 14 januari 2017 Ik verlang naar een mooie dame en naar vakantie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.