Jump to content

Hoe komen jullie aan je geld...

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• CrossY

7

• Trax

2

• Spacecraft

2

• Jowx

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
Waar kan je wedden op paardenraces :huh:

bij de OTB ( off Track betting ) let niet op m'n spelling :puh: staat volgens mij ook op de kaart die je erbij krijgt als je het spel koopt :rolleyes:

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

bij de OTB ( off Track betting ) let niet op m'n spelling :puh: staat volgens mij ook op de kaart die je erbij krijgt als je het spel koopt :rolleyes:

Kan het niet vinden.. in welke stad is het?

Geplaatst:

Neem dan eens de moeite om op je kaart te kijken. Daar zijn de Off Track Bettings aangegeven met een blauw icoontje van een paard. Er zit er onder andere één in Montgomery.

Geplaatst:

Neem dan eens de moeite om op je kaart te kijken. Daar zijn de Off Track Bettings aangegeven met een blauw icoontje van een paard. Er zit er onder andere één in Montgomery.

ik HEB naar mn kaart gekeken...

Ik ben niet compleet achterlijk.. trouwens, ook op die kaart zie ik geen paardenraces nadat ik het had gevonden..

Das trouwens ed beste manier.. ben van $80.000 naar $990.000 gegaan, 1 miljoen ongeveer dus :D

Edit: Heb nu ongeveer 1 miljard.. super makkelijk, ik zie het save-speel gedoe niet echt als cheat trouwens.. gewoon een slimme manier..

Enigste vervelende is om al die miljoenen weg te klikken :ph34r: :blink:

Bewerkt: door CrossY
Geplaatst:

Waar ik mijn eerste kapitaal mee opbouw zijn altijd de taxi missies. Ik doe dat niet alleen om het geld, want dat is maar 1 van de voordelen:

1) Het geld, als je een mooie lange serie maakt (b.v. 100, heb je een behoorlijk start kapitaal

2) Na 50 ritten krijg je nitro op alle taxis, en dan heb je dus altijd een snelle auto bij de hand ( want een taxi is altijd wel in de buurt )

3) Je krijgt een goed gevoel voor de auto-besturing.

4) Je leert de stad goed kennen, en je hoeft later dus veel minder op de kaart/radar te kijken tijdens missies.

Geplaatst:
Waar ik mijn eerste kapitaal mee opbouw zijn altijd de taxi missies. Ik doe dat niet alleen om het geld, want dat is maar 1 van de voordelen:

1) Het geld, als je een mooie lange serie maakt (b.v. 100, heb je een behoorlijk start kapitaal

2) Na 50 ritten krijg je nitro op alle taxis, en dan heb je dus altijd een snelle auto bij de hand ( want een taxi is altijd wel in de buurt )

3) Je krijgt een goed gevoel voor de auto-besturing.

4) Je leert de stad goed kennen, en je hoeft later dus veel minder op de kaart/radar te kijken tijdens missies.

Slim, maar ik ben al in Las Venturas dus beetje laat eigenlijk, geld krijg ik dmv Paardenraces wedden, van 80.000 naar 1.000.000.000 is niet slecht aight? :D

Geplaatst:
Slim, maar ik ben al in Las Venturas dus beetje laat eigenlijk, geld krijg ik dmv Paardenraces wedden, van 80.000 naar 1.000.000.000 is niet slecht aight? :D

Dat zei je al eerder..? :rolleyes:

Ik haal wat geld van de 'blip' voor mn huis, en ik schiet wat Ballas members dood. Ik heb niet zoveel geld nodig, missies zijn leuker. :)

In het begin kan je gewoon ******* (mensjes) rond je hood knalle en geld rapen :)

Edit by patrickW: Dit was dicht in de buurt van "racistisch".... beetje mee oppassen.

----------

Het zijn toch echt ....... rond je eerste savehouse, die in die groene pakkies.. snap de edit daarom niet zo goed =X :ph34r: <_<

Bewerkt: door CrossY
Geplaatst:

Heel simpel, missies doen. Maar daar heb ik meestal geen zin in dus dan ga ik met mijn eigen gang de Ballas overhoop knallen. :) En als ik dat ook niet aan het doen ben zit ik met m'n jetpack mensjes te vermoorden vanuit de lucht. :puh:

Geplaatst:

De pimp neerschieten werkt ook aardig heb je binnen no time 2000 dollar in je broekzak, en je houd je Hood schoon dat kan zen voordelen hebben.

Se7en als je de Ballas dood krijg je dan ook veel geld? want het enige wat ik dan krijg is een colt of een ingram mac 10

Geplaatst:

ik denk niet echt veel aan geld

in het begin wist ik eerst niet dat je bij

de armor cheat 250.000dollar kreeg dus ja :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...