Jump to content

replay


gangster28

Recommended Posts

  • 1 year later...
hey ik heb ff een vraag als je bij vice city op F1 drukt krijg je zo'n replay maar kan je die ook opslaan op een of andere manier? :unsure:

Ja dit kan, dan moet je als je net iets gedaan hebt wat je wilt opslaan op F2 drukken dan wordt het opgeslagen. Als je het dan weer terug wilt zien moet je op F3 drukken. Als je meerder filmpjes wilt opnemen moet je naar Mijndocumenten/GTAuserfiles gaan en dan de naam van het replay bestandje veranderen. Overigens, je kan het niet meer opnemen als je net op F1 hebt gedrukt om wat je gedaan hebt terug te zien, als je dan op F2 drukt zie je Tommy gewoon staan en niets te doen.

Edit: Oeps, ik was aan het zoeken in de zoekfunctie en toen zag ik dit topic staan en dacht dat het net was geopend, want ik zag 10 juni staan..... Maar dat was dus 2 jaar geleden.

Maar ik heb hier eigenlijk nog een vraag over: Kan je je replay ook hier op het forum uploaden zodat anderen het ook kunnen zien?

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik heb hier eigenlijk nog een vraag over: Kan je je replay ook hier op het forum uploaden zodat anderen het ook kunnen zien?

Ik geloof dat superleden en hoger filmpjes online kunnen zetten om te downloaden. Je kan natuurlijk ook gewoon het bestand als bijlage in een post zetten.

Edit @ hier beneden mij: En vertel mij dan eens hoe ik op had kunnen maken dat je dit al geprobeerd had... :duh:

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat heb ik natuurlijk al geprobeerd 0_0 (anders ga ik het ook niet vragen natuurlijk) maar dan komt er een melding dat dát type bestand niet kan worden upgeload. Ik heb dus even gekeken en die replay is een REP-bestand.

Weet iemand dus hoe je zo'n herhaling op het forum kan zetten? Graag alleen reacties waar ik wat aan heb....

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand dus hoe je zo'n herhaling op het forum kan zetten? Graag alleen reacties waar ik wat aan heb....
Inpakken als rar-bestand is een mogelijkheid, want dat wordt wel geaccepteerd door de bijlagefunctie. Je kunt een filmpje natuurlijk ook uploaden op een site als YouTube om hem direct te kunnen laten zien.
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt NandroDavids, maar ik wilde hem dus uploaden op youtube maar dan krijg ik de melding Ivalid file format.

Ik heb even gekeken en ze zeggen daar dit over±

What does "Invalid file format error" mean?

"Invalid file format error" means that your video is in a format that our system doesn't accept. We accept most file formats, including .wmv, .mov, .mpg, or .avi. If your video meets these minimum requirements and still won't upload, it may be due to a problem with the video compression you are using. We recommend the MPEG4 (Divx, Xvid) format at 320x240 resolution with MP3 audio.

If you're using Windows Movie Maker, it's also possible that you tried to upload your .MSWMM file. This is not an actual movie file. An .MSWMM file is a Windows Movie Maker project file. If you're satisfied with your movie, choose the "Save Movie File" option under the "File" menu to create a movie file that can be uploaded to YouTube.

Ze zeggen hier wel wat voor bestand je nodig hebt maar niet hoe je dat kan krijgen. Voor de duidelijkheid, ik probeer gewoon zo´n replay te uploaden.

De replay heet replay.rep en is dus een REP bestand. Hoe kan ik het dan toch nog uploaden op youtube?

Link to comment
Delen op andere websites

Een programma als Hypercam of Fraps gebruiken. De replay kun je oproepen met F3 ofzo. Dit kun je dan gewoon filmen, opslaan als videobestand en uploaden op youtube. Je kunt de bestanden voor zover ik weet niet een twee drie converteren met een bepaald programma, dus download Fraps gewoon!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet mogelijk zonder Fraps of een dergelijk programma? Ik heb geen zin dat te downloaden. Is het niet mogelijk zonder dat programma een replay op YouTube te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb tot heden geen converters kunnen vinden die ook .rep bestanden aankunnen. Ik zie niet echt in alleen waarom je geen zin hebt om Fraps te kunnen downloaden. :?

Mocht je nog van gedachten veranderen: hier kun je Fraps 2.7.4 volgens mij downloaden...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...