paul007 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Hey iedereen! Laatst wilde ik weer is Battlefield 2142 spelen, dus ik installeren etc. Nu heb ik de laatste patch (1.50). Het probleem is nu dat als ik online ga om de minuut een soort van lag krijg. M'n beeld staat eventjes stil en dan gaat het weer verder. Dit is vervelend want dikke kans dat ik in dat momentje neer geschoten word. M'n 'Ping' in BF2142 is vrij goed, namelijk 20-25. Ik denk dat het aan mijn router ligt. Volgens mij heb ik een SpeedTouch 780WL. Hoe kan ik dus nu normaal BF2142 spelen zonder die irritante lag? Als iemand een idee heeft, Thanks! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Kijk eens de internetinstellingen van BF na. en je firewall, of hij BF uitzonderd. Reageren
paul007 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Kijk eens de internetinstellingen van BF na. en je firewall, of hij BF uitzonderd. Beide gecheckt en dat zit dik in orde. Iemand nog een ander idee? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Heb je nog andere programma's (in de achtergrond) draaien tijdens het spelen. checkt dat ook even na met: CTRL, ALT, DEL > taakbeheer starten (Vista en windows 7) > tabblad '''processen'' Reageren
paul007 Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Heb je nog andere programma's (in de achtergrond) draaien tijdens het spelen. checkt dat ook even na met:CTRL, ALT, DEL > taakbeheer starten (Vista en windows 7) > tabblad '''processen'' Nope. Ik denk echt dat het te maken heeft met m'n router. Want ik had ergens gelezen dat SpeedTouch nou niet bekend staat om online gaming? paul007 Reageren
Dakendak Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Heb je nog andere programma's (in de achtergrond) draaien tijdens het spelen. checkt dat ook even na met:CTRL, ALT, DEL > taakbeheer starten (Vista en windows 7) > tabblad '''processen'' Nope. Ik denk echt dat het te maken heeft met m'n router. Want ik had ergens gelezen dat SpeedTouch nou niet bekend staat om online gaming? paul007 Zit je ver van de router ? Dat kan het zijn . Ook als er veel muren tussenzitten , of andere obstakels . Kan ook aan andere spelers liggen . EN het kan ook waar zijn dat het niet gekend is voor online gamen . Dan zou ik een andere nemen . Ik heb er 1 van Philips , en die doet het uitstekend ! Reageren
BigM Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ik was altijd een ervaren 2142 speler. Zoek Taaloon maar eens op, Thats me. De lag word vaak veroorzaakt door virus scanners die werken, of fire walls. Schakel deze gewoon uit want je hebt toch geen virus risico in games zoals battlefield. Als je lagg hebt dat er staat van : There is a problem with your connection. Deactiveer dan al je download programma's als je deze heb, en als je een router deelt met famillie zorg dan dat hun niet al te veel internet benodigde dingen gebruiken. Ook kan het zijn dat in opties je niet de goeie internet heb aangevinkt. Opies zijn modem en 756KbS. En anders is je internet gewoon teh (&@#$%^&*( en dan vrees ik dat je niet veel zal beleven in een spel dat grotendeels op internet afspeelt, of, Nja, helemaal. Reageren
paul007 Geplaatst: 10 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Sorry voor de misschien wat late reactie, maar ook zonder de virusscanner aan lagt hij nog steeds regelmatig. Wel vreemd, want op mijn vroegere PC met Windows XP deed hij het wel gewoon goed. Reageren
BigM Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Sorry voor de misschien wat late reactie, maar ook zonder de virusscanner aan lagt hij nog steeds regelmatig. Wel vreemd, want op mijn vroegere PC met Windows XP deed hij het wel gewoon goed. Hmm. Dan licht het toch maybe aan je central processing unit(CPU). Of grafische kaart die een andere soort lagg teweet brengt als de veel voorkomende internet connection speed lag. Kan je ons meer informatie geven over jou systeem? Reageren
paul007 Geplaatst: 14 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Sorry voor de misschien wat late reactie, maar ook zonder de virusscanner aan lagt hij nog steeds regelmatig. Wel vreemd, want op mijn vroegere PC met Windows XP deed hij het wel gewoon goed. Hmm. Dan licht het toch maybe aan je central processing unit(CPU). Of grafische kaart die een andere soort lagg teweet brengt als de veel voorkomende internet connection speed lag. Kan je ons meer informatie geven over jou systeem? Sorry ik ben te lui om te typen: Ik heb overigens de nVidea 8800 GTS (512mb) videokaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.