Jump to content

installatie gta 4 wil niet lukken


weirdjeronimo

Recommended Posts

Ik heb de PS3 versie dus heb de PC versie niet geïnstalleerd, dus doe ik een gok:

Meestal als je een game met meerdere DVD's installeerd moet je eerst DVD 1 er in doen, de bestanden kopieeren (installeren), vervolgens hetzelfde met DVD 2 en eventueel 3. Als hij klaar is moet je vaak DVD 1 er weer in doen. Dit omdat hij dit de speel DVD is.

Als er om gevraagd wordt, moet je dat gewoon doen. Ik snap je probleem nu ook niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ben niet volledig. i7 920 6Gb radeon HD4670. Vista SP2

Ik snap dat je, als het installatieproces erom vraagt je wederom dvd1 moet plaatsen. Ik kan zien dat ie even gelezen wordt maar er dan mee stopt en het scherm weer opduikt waar gevraagd wordt om dvd1. En nu leest ie hem niet meer. Al diverse dingen geprobeerd, firewall etc

Ik heb de PS3 versie dus heb de PC versie niet geïnstalleerd, dus doe ik een gok:

Meestal als je een game met meerdere DVD's installeerd moet je eerst DVD 1 er in doen, de bestanden kopieeren (installeren), vervolgens hetzelfde met DVD 2 en eventueel 3. Als hij klaar is moet je vaak DVD 1 er weer in doen. Dit omdat hij dit de speel DVD is.

Als er om gevraagd wordt, moet je dat gewoon doen. Ik snap je probleem nu ook niet helemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het zo gemakkelijk was, dan was het mij zeker gelukt. Mooi niet dus

Ik heb gelezen dat er behoorlijk wat problemen zijn en zijn geweest bij het installeren van GTA 4 op pc.

Echter ik ben voor mij nog niet de oplossing tegengekomen.

Dat is normaal hoor. Steek DVD1 er nog eens in en de installatie zal afgerond worden. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

HELP, wie o wie heeft de oplossing voor het installatieprobleem waar op het laatst nogmaals om dvd1 gevraagd wordt, maar het installatieproces niet afgewerkt wordt?

windows vista SP2 op een i7 920, radeon HD4670 512mb

Wel reeds aangemeld bij windows live en social club en dat gaat dus goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de game wel orgineel en niet ge download of gebrand ofzo?

Want daarbij heb je wel vaker van dit soort problemen. Deze zijn dan ook wel op te lossen. Alleen mogen we je er dan helaas niet bij helpen. :N

P.s Kan je PC de game wel aan dan? En gebeurd dit nog voordat hij klaar is met installeren of moet je dvd1 er in stoppen NA de installatie?

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een originele game. Pc kan de game zeker aan. Nogmaals, eerst dvd1, dan dvd 2, alles gaat nog goe. Dan vraagt ie op het eind van de installatieprocedure nogmaals om dvd1 om af te ronden, echter dan stopt ie ermee. krijg geen foutmelding, echter lijkt het dat er nog een paar bestanden geïnstalleerd worden, daarna stopt ie dus. Hij vraagt dan wederom om dvd1, maar die zit er dus al in. Ik snap het echt niet.

Heb je de game wel orgineel en niet ge download of gebrand ofzo?

Want daarbij heb je wel vaker van dit soort problemen. Deze zijn dan ook wel op te lossen. Alleen mogen we je er dan helaas niet bij helpen. :N

P.s Kan je PC de game wel aan dan? En gebeurd dit nog voordat hij klaar is met installeren of moet je dvd1 er in stoppen NA de installatie?

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley, Wesley, lees aub goed, dvd ZIT ER AL IN!!!!!

dan stop je dus dvd 1 erin en wacht je, dan word namelijk .net framework e.d. geinstalleert, eigenlijk alles wat nodig is aan software wat nodig is om gta4 te draaien.
Link to comment
Delen op andere websites

Wesley, Wesley, lees aub goed, dvd ZIT ER AL IN!!!!!
dan stop je dus dvd 1 erin en wacht je, dan word namelijk .net framework e.d. geinstalleert, eigenlijk alles wat nodig is aan software wat nodig is om gta4 te draaien.

weet je hoe we zo iets noemen? Ongeduldig.

je hebt de helft niet gelezen, dan had je geweten dat je moest wachten, dus ga in plaats van het eerste woord lezen de hele post eens lezen, zal misschien helpen meneertje onduld.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...