Jump to content

installatie gta 4 wil niet lukken


weirdjeronimo

Recommended Posts

Wat nou, de helft niet gelezen, je bericht is toch niet langer man!!

Help liever ipv die domme berichtjes, denken juliie nu werkelijk dat er geen geduld is bij het installeren?

Hij installeert ook wel maar stopt dan en vraagt opnieuw naar dvd1, maar nogmaals, die zit er dan dus al in, vervolgens leest ie hem niet meer, zucht.........

Meneertje ongeduld, tsj.............help liever man, of stuur niets!!!!

Wesley, Wesley, lees aub goed, dvd ZIT ER AL IN!!!!!
dan stop je dus dvd 1 erin en wacht je, dan word namelijk .net framework e.d. geinstalleert, eigenlijk alles wat nodig is aan software wat nodig is om gta4 te draaien.

weet je hoe we zo iets noemen? Ongeduldig.

je hebt de helft niet gelezen, dan had je geweten dat je moest wachten, dus ga in plaats van het eerste woord lezen de hele post eens lezen, zal misschien helpen meneertje onduld.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat misschien kan helpen (ik weet het niet zeker, het is maar een tip) is misschien even het DVD station uit te werpen (de DVD er dus uitnemen) en terug dicht te doen (de DVD dus terug in de PC stoppen). Zo wordt het misschien wel gelezen. Zitten er verder misschien krassen of iets dergelijks op je DVD?

Link to comment
Delen op andere websites

Dank, maar ook al geprobeerd, dvd is schoon zonder krassen.

Wat misschien kan helpen (ik weet het niet zeker, het is maar een tip) is misschien even het DVD station uit te werpen (de DVD er dus uitnemen) en terug dicht te doen (de DVD dus terug in de PC stoppen). Zo wordt het misschien wel gelezen. Zitten er verder misschien krassen of iets dergelijks op je DVD?
Link to comment
Delen op andere websites

Wat nou, de helft niet gelezen, je bericht is toch niet langer man!!

Help liever ipv die domme berichtjes, denken juliie nu werkelijk dat er geen geduld is bij het installeren?

Hij installeert ook wel maar stopt dan en vraagt opnieuw naar dvd1, maar nogmaals, die zit er dan dus al in, vervolgens leest ie hem niet meer, zucht.........

Meneertje ongeduld, tsj.............help liever man, of stuur niets!!!!

Hoe wou je het dan noemen?

serieus, als je 5 minuten niet geholpen word sta je alweet te zeuren of iemand je niet kan helpen, wij doen alleen suggesties om te helpen het probleem op te lossen, waarop jij weer een snugger antwoord hebt. Je doet zelf ook weinig moeite om het probleem te helpen en geeft ons ook lekker veel info.

We kunnen niet ruiken wat voor een pc je hebt.

Ik weet voor de volle 100% zeker dat je gewoon weer te ongeduldig bent en niet de moeite neemt om even een paar minuten te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, goed, wat wil je dan nog meer aan info? Mijn kennis van pc's gaat wellicht niet zo ver als jullie, excuus

Maar ik raak behoorlijk frustie sinds dat ik vorige week probeer GTA 4 te installeren.

Wat nou, de helft niet gelezen, je bericht is toch niet langer man!!

Help liever ipv die domme berichtjes, denken juliie nu werkelijk dat er geen geduld is bij het installeren?

Hij installeert ook wel maar stopt dan en vraagt opnieuw naar dvd1, maar nogmaals, die zit er dan dus al in, vervolgens leest ie hem niet meer, zucht.........

Meneertje ongeduld, tsj.............help liever man, of stuur niets!!!!

Hoe wou je het dan noemen?

serieus, als je 5 minuten niet geholpen word sta je alweet te zeuren of iemand je niet kan helpen, wij doen alleen suggesties om te helpen het probleem op te lossen, waarop jij weer een snugger antwoord hebt. Je doet zelf ook weinig moeite om het probleem te helpen en geeft ons ook lekker veel info.

We kunnen niet ruiken wat voor een pc je hebt.

Ik weet voor de volle 100% zeker dat je gewoon weer te ongeduldig bent en niet de moeite neemt om even een paar minuten te wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het handigste dat iedereen gewoon even rustig blijft. Wij staan niet 24/7 paraat om te helpen en zo ongeduldig posten helpt je zeker niet snel verder.

Wees er zeker van dat je de originele dvd's hebt, deze schoon zijn en dat je pc aan de eisen voldoet. Ik lees dat je Vista SP2 hebt, maar bij mijn weten is deze nog niet uit. Mocht je een beta versie hebben of iets dergelijks, dan zou het kunnen dat GTA4 daarmee in de knoei komt, maar dat lijkt me eerlijk gezegd sterk.

Heb je al eens geprobeerd GTA4 op een andere pc te installeren? Je hoeft het niet per se te spelen, maar kijk eens of je hem daarop wel kan installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is het handigste dat iedereen gewoon even rustig blijft. Wij staan niet 24/7 paraat om te helpen en zo ongeduldig posten helpt je zeker niet snel verder.

Wees er zeker van dat je de originele dvd's hebt, deze schoon zijn en dat je pc aan de eisen voldoet. Ik lees dat je Vista SP2 hebt, maar bij mijn weten is deze nog niet uit. Mocht je een beta versie hebben of iets dergelijks, dan zou het kunnen dat GTA4 daarmee in de knoei komt, maar dat lijkt me eerlijk gezegd sterk.

Heb je al eens geprobeerd GTA4 op een andere pc te installeren? Je hoeft het niet per se te spelen, maar kijk eens of je hem daarop wel kan installeren.

Vista SP2 is al uit hoor. Maar bij sommige mensen doet hij het daarmee niet.

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk moeten jullie je allemaal diep schamen. Mij ongeduldig vinden, maar vervolgens reageert niemand meer.

Kennelijk gaat jullie kennis toch niet zover!! En zijn jullie enkel en alleen uit op wat extra snoepjes.

Succes en de groeten, ik zoek wel proffesionele gasten. Ha ha

Bewerkt: door weirdjeronimo
Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk moeten jullie je allemaal diep schamen. Mij ongeduldig vinden, maar vervolgens reageert niemand meer.

Kennelijk gaat jullie kennis toch niet zover!! En zijn jullie enkel en alleen uit op wat extra snoepjes.

Succes en de groeten, ik zoek wel proffesionele gasten. Ha ha

Blijkbaar weten wij inderdaad niet de oplossing, live with it sucker.

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk moeten jullie je allemaal diep schamen. Mij ongeduldig vinden, maar vervolgens reageert niemand meer.

Kennelijk gaat jullie kennis toch niet zover!! En zijn jullie enkel en alleen uit op wat extra snoepjes.

Succes en de groeten, ik zoek wel proffesionele gasten. Ha ha

o die ironie, dat wij als laatste iets aan jou vragen om te doen, en jij het dan verdomt te doen, en dan ons de schuld geven, je doet er zelf anders ook weinig voor.

Als je hulp wilt verwachten we dat je zelf ook iets doet, wat je niet doet, die hulp kan je nu helemaal vergeten, niemand die je gaat helpen als je zo doet, ons een beetje de schuld geven voor iets wat je zelf verdomd te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...