p-p Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) hallo, ik heb een klein probleempje met het installeren van een mod... ik heb een mod gedownload (deze) maar nu heb ik een probleem bij het invullen van de lines... ik heb allereerst de txt. en dff. bestanden verandert, maar nu kan ik de 'lines' die in de Readme van de mod staan geschreven, niet vervangen met de oorspronkelijke 'lines'. Als ik wil opslaan komt er "kan C: program files... niet opslaan. Controleer of de juiste padnaam is ingevoerd.". Wat is het probleem??? En belangrijker: hoe kan ik het oplossen?? ik hoop dat iemand kan/wil helpen... p-p EDIT: het is voor gta sa Bewerkt: 23 september 2009 door p-p Reageren
ikt Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 hallo, ik heb een klein probleempje met het installeren van een mod... ik heb een mod gedownload (deze) maar nu heb ik een probleem bij het invullen van de lines... ik heb allereerst de txt. en dff. bestanden verandert, maar nu kan ik de 'lines' die in de Readme van de mod staan geschreven, niet vervangen met de oorspronkelijke 'lines'. Als ik wil opslaan komt er "kan C: program files... niet opslaan. Controleer of de juiste padnaam is ingevoerd.". Wat is het probleem??? En belangrijker: hoe kan ik het oplossen?? ik hoop dat iemand kan/wil helpen... p-p EDIT: het is voor gta sa haaai! rechtermuisklik op het te bewerken bestand, doe alleen lezen weg bij eigenschappen en klaar Reageren
Crypteq Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Of van te voren kladblok als admin uitvoeren en dan in kladblok het bestandje openen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 (bewerkt) Kan je nog wel gewone kladblok bestandjes opslaan? Kan je ook nog wel gewoon namen van mappen wijzigen? Ik heb een soort gelijk probleem ook wel eens gehad, maar dan kan het ook aan het register liggen. 'kweet het alleen niet zeker hoor. P.s Heb je Windows Vista toevallig? Bewerkt: 24 september 2009 door Sjorszzz Reageren
p-p Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 bedankt voor jullie reacties allemaal , ik heb eerst SAMI gebruikt maar daarmee kon je niet alle mods installeren en ook geen gebouwen en dat wil ik graag... maar ik zal eensgaan proberen, ik denk dat de tip van ikt wel zal helpen, en die van BC7 ook. ik kan trouwens wel nog bestanden van kladblok opslaan, en de namen van mappen kan ik ook nog veranderen. en ja, ik heb vista , maar maakt dat dan wat uit? ik zal straks wel ff proberen of die tips helpen, ik heb nu nog (best veel) huiswerk te doen , maar jullie horen het nog wel... alvast bedankt en ik wil het graag gaan uitproberen bye, p-p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.