Jump to content
Joriz

Vanavond nieuwe trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games vernomen dat vanavond om 19:00 de nieuwste trailer van Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony online zal komen.

gallery_1_5_65873.jpg

"Get into it... Feel it!"

De nieuwe trailer gaat over de vastgoedontwikkelaar Yusuf Amir die oorspronkelijk komt uit de Verenigde Arabische Emiraten. De trailer is vanaf 19:00 natuurlijk te bekijken op GTAGames.nl!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb een nieuwe auto gespot (Rolls Royce Phantom Drophead spin-off) en op een TV op de achtergrond zie ik de aftiteling van GTA IV zelf.. :puh:
BTW, in de PU stond ook nog iets over een nieuwe sniper!

Op de site van TBOGT is ook iets te lezen over een nieuwe 'advance sniper rifle'.

En ik heb nóg een auto gespot: Ford GT En als het goed is ook nog een maserati granturismo

Bewerkt: door Robbert9

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een nieuwe auto gespot (Rolls Royce Phantom Drophead spin-off) en op een TV op de achtergrond zie ik de aftiteling van GTA IV zelf.. :puh:
BTW, in de PU stond ook nog iets over een nieuwe sniper!

Op de site van TBOGT is ook iets te lezen over een nieuwe 'advance sniper rifle'.

En ik heb nóg een auto gespot: Ford GT En als het goed is ook nog een maserati granturismo

dat is al bekend, opzich wel een goede trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...