CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Was wel benieuwd waar jullie ongeveer zijn in GTA SA PC versie. Ikzelf heb aardig door zitten spelen en ben nu op ongeveer 40%, begin van Las Venturas B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ben nog steeds in Los Santos (nog 4 missies) maar ach zo belangrijk vind ik het niet ik vermaak me nu reuze dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik zit ook nog in Los Santos. Ik doe af-en-toe missie's maar niet heel de tijd. Ik vind het leuk om een beetje rond te rijden, te trainen enzo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik zit ook nog in Los Santos. Ik doe af-en-toe missie's maar niet heel de tijd. Ik vind het leuk om een beetje rond te rijden, te trainen enzo . Same, ik speel gewoon een missie als ik zin heb en ik speel het niet 24/7 Zit nu op 5.35 procent :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb de PS2 en de PC versie, maar de PC versie is wel het leukst. Leuke downloads en je kan je eigen muziek erop zetten en zelf filmpjes maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.