CorleoneCop Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 (bewerkt) hey fellas, ik heb eindelijk een mod gevonden die misschien goed kan doen voor mijn nieuwe project; Disney Pixar's pizza planet truck. Ik wil graag deze BOBCAT ( FF naar beneden scrollen als je de link hebt aangeklikt ) bobcat link naar deze: weet iemand hoe je die texture veranderd? hij hoeft alleen de juiste kleur en een paar Pizza Planet tekentjes erop, Het raketje en de ramen hoeven niet. De mod is voor '' personal use only'' dus ik denk dat ik geen permissie hoef te vragen. alvast bedankt, CorleoneCop Bewerkt: 24 september 2009 door CorleoneCop Reageren
.Senne Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Open de .txd van de mod door middel van TXD-editor of een andere tool, en kijk of je een texture vindt die helemaal op de auto gemapped zit. Ik hoop voor jou dat dit zo is, maar ik vrees ervoor. Indien dit wel het geval is, dan kan je gewoon die foto aanpassen en terug importeren. Als dit niet het geval is komen er ook nog 3d-modding programma's bij kijken om de textures juist te mappen, en dat is weer net iets ingewikkelder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.