Jump to content
Joriz

The Ballad of Gay Tony - Yusuf Amir trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de nieuwe hilarische trailer over vastgoedontwikkelaar Yusuf Amir ontvangen die één van de karakters is in Grand Theft Auto: The Ballad Of Gay Tony. Achter de trailer zit het nummer Arab Money van Busta Rhymes. Het is duidelijk dat Yusuf Amir een belangrijke opdrachtgever voor Luis Lopez is en het lijkt er op dat hij er alles voor over heeft en alles laat doen om nog rijker en beruchter te worden.

The Ballad Of Gay Tony is te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV. Verkrijgbaar vanaf 29 oktober. Wil je discusieren over The Ballad of Gay Tony dan kan dat natuurlijk in ons GTA4 forum!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Die man heeft iets met goud :D

Erg mooi. Veel dingen die we al wisten, maar het is gewoon leuk om te zien.

Die raketten van die heli zijn dat niet napalm raketten :? ?

Als die golden gun er ook in komt dan wil ik die zo snel mogelijk hebben :sigaar: !

Ik word echt jaloers op de xboxers :duh: (pech gehad dan maar)

Die gast moet zkr alles in het goud hebben, maquettes, bouwhelmem :S, pistolen ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is dus de persoon die Playboy X wil dwarsbomen. Ik dacht al dat ik zijn naam ergens van kende, en als ik het goed heb, is het Amirs bouwgrond die je aanvalt tijdens de missie Deconstruction for Beginners. Hehe, zo zie je maar hoe uitgebreid je een verhaal kunt maken. Ik kijk al uit naar het filmpje over Luis.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is dus de persoon die Playboy X wil dwarsbomen. Ik dacht al dat ik zijn naam ergens van kende, en als ik het goed heb, is het Amirs bouwgrond die je aanvalt tijdens de missie Deconstruction for Beginners. Hehe, zo zie je maar hoe uitgebreid je een verhaal kunt maken. Ik kijk al uit naar het filmpje over Luis.

Nope, dit is niet goed. Yusuf Amir's bouwplaats word onder vuur genomen door de Maffia (niet bekend welke) en Playboy wil Yusuf helpen door de Unie (aka Maffia) van zijn terrein te verjagen. Hij hoopt hiermee zijn droom om Real Estate Developer te vervullen ;).

waar komt yusuf amir vandaan? is ie arabier:P?

Aan zijn naam te zien wel ;).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is dus de persoon die Playboy X wil dwarsbomen. Ik dacht al dat ik zijn naam ergens van kende, en als ik het goed heb, is het Amirs bouwgrond die je aanvalt tijdens de missie Deconstruction for Beginners. Hehe, zo zie je maar hoe uitgebreid je een verhaal kunt maken. Ik kijk al uit naar het filmpje over Luis.

Nope, dit is niet goed. Yusuf Amir's bouwplaats word onder vuur genomen door de Maffia (niet bekend welke) en Playboy wil Yusuf helpen door de Unie (aka Maffia) van zijn terrein te verjagen. Hij hoopt hiermee zijn droom om Real Estate Developer te vervullen ;).

Ohja, Niko maakt dan de opmerking dat Saudi-Arabië niet in Afrika ligt. (Playboy's woorden; ik wil graag een mede-afrikaan helpen). Die opmerking herriner ik me nog.

Verder een zeer vette trailer. Yusuf doet me denken aan Brucie. Nieuwe wapens en voertuigen zien er vet uit.

Maar is een massief gouden telefoon niet hartstikke zwaar? :puh:

Verder ook nog een gouden helicopter en auto, waarschijnlijk goud gespoten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die man heeft iets met goud :D

Erg mooi. Veel dingen die we al wisten, maar het is gewoon leuk om te zien.

Die raketten van die heli zijn dat niet napalm raketten :? ?

Als die golden gun er ook in komt dan wil ik die zo snel mogelijk hebben :sigaar: !

Ik word echt jaloers op de xboxers :duh: (pech gehad dan maar)

Die gast moet zkr alles in het goud hebben, maquettes, bouwhelmem :S, pistolen ;)

Je hoeft niet jaloers te zijn op xboxers. Wij wisten toch ook niet 2 jaar geleden toen we een xbox kochten van: Oja, over 2 jaar komen er 2 DLC's uit voor de xbox :bonk: .

ff ontopic:

Die Yusuf is nu al mijn favo personage. Ik hou ook erg van goud (armband en ketting en gouden ring) en in hem kan ik mezelf wel vinden.

The Ballad of Gay Tony gaat geweldig worden en ik ga hem sowieso downloaden!!! :dans::eten::dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...