vice Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Hoi, ik was daarnet een beetje snel en ik heb toen per ongeluk een afbeelding geblokkeerd van een website, hoe kan ik hem weer deblokkeren (dus de afbeelding weer zichtbaar maken)? Ik gebruik Firefox V3.5.3 (volgens mij de nieuwste). Alvast bedankt . Reageren
Kryziek Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Toevallig met de addon Adblock? Dan doe je dat zo: Ga naar Extra > Adblock voorkeuren En daar het plaatje uitvinken. Ander kan ik me niet herrinneren dat je plaatjes kan blokkeren Reageren
Ymosky Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik denk dat je op een plaatje rechtsmuis klik hebt gedaan en daarna "afbeeldingen van ... blokkeren"? In dit geval kun je het terugzetten door bovenaan op "Extra" -> Opties te klikken. Op het tabblad "Inhoud" staat de tekst "afbeeldingen automatisch laden". Achter deze tekst staat de knop "Uitzonderingen". Hier staat de website waarvan je de afbeeldingen geblokkeerd hebt, wanneer je die uit de lijst haalt doen de plaatjes het weer. Reageren
vice Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik denk dat je op een plaatje rechtsmuis klik hebt gedaan en daarna "afbeeldingen van ... blokkeren"?In dit geval kun je het terugzetten door bovenaan op "Extra" -> Opties te klikken. Op het tabblad "Inhoud" staat de tekst "afbeeldingen automatisch laden". Achter deze tekst staat de knop "Uitzonderingen". Hier staat de website waarvan je de afbeeldingen geblokkeerd hebt, wanneer je die uit de lijst haalt doen de plaatjes het weer. Ik had het inderdaad op die manier gedaan. Ik weet ik eigenlijk niet meer juist hoe het kwam. Volgens mij klikte ik op mijn rechtermuisknop of zo, en klikte ik dan per ongeluk net op die tekst op mijn linkermuisknop. Nou ja... Bedankt, dit is opgelost . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.