Nieron Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Ik gebruik Imgtool en open daar mee het bestand gta3.img als ik een mod heb gedownload (auto) dan is het een txd. en een dff. als ik bev. een infernus moet verandere in een bmw heeft de infernus alleen een txd. bestand en die bmw een txd. en een dff. maar als ik ze allebij er in zet die txd. en dff. dan staat er: File is too big to replace. wat nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2009 Ik gebruik Imgtool en open daar mee het bestand gta3.img als ik een mod heb gedownload (auto) dan is het een txd. en een dff. als ik bev. een infernus moet verandere in een bmw heeft de infernus alleen een txd. bestand en die bmw een txd. en een dff. maar als ik ze allebij er in zet die txd. en dff. dan staat er: File is too big to replace. wat nu? Allereerst, welkom op GTAForum! Met F2 kan je zoeken naar een bestand. Elk voertuig heeft een TXD én een DFF-bestand. Als je bijvoorbeeld de Infernus wilt vervangen zoek je met F2 naar 'infernus' en verwijder je dat bestand. Dan druk je op F3 en verwijder je het tweede bestand van de Infernus ook. Nu zet je de twee nieuwe bestanden erin met 'add'. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nieron Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2009 Maar dat heb ik al gedaan maar het lukt niet omdat dan er een error komt van: File is too big to replace. wat nu? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2009 Maar dat heb ik al gedaan maar het lukt niet omdat dan er een error komt van: File is too big to replace.wat nu? Maar dat is het juist: je moet in plaats van ze te 'replacen' ze eerst verwijderen en dan toevoegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.