Jump to content

[Firefox] Fonts doen raar


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Als ik deze site bezoek in Firefox doen bij mij de fonts heel raar: http://home.gaming-freak.nl/ in IE Tab word het gewoon een Cursive text. Hoe kan ik dit oplossen? Zo ziet het er nu uit:

FFProbleem.jpg

Zo ook onderaan klopt dit niet, en in IE Tab ziet het er zo uit:

IEOpgelost.jpg

Hoe kan ik het bij FireFox instellen dat ie het gewone font weergeeft? Want dit probleem met de lettertypes heb ik ook in IP.Blog van IPB3, dus dan ligt het niet aan de site maar eerder aan FireFox neem ik aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij je broncode wel eens gezien? Dingen staan dwars door elkaar heen en uitlijning of duidelijke afscheidingen tussen delen van je pagina's is nergens te bekennen. Ik weet niet wat je gebruikt om het aan te passen, maar ik raad je aan het eens via Kladblok/NotePad te bewerken. Dan houd je tenminste een fatsoenlijke broncode over en heb je minder kan op fouten.

Ik heb nooit met WordPress gewerkt, maar aangezien dit een gratis thema is en de broncode zo overhoop ligt, lijkt het me handiger er eens een frisse installatie overheen te gooien en het met Kladblok aan te passen. Overigens, de pre-views die ik op andere websites kon bekijken, gaven ook al problemen (met die onderste velden, 'Blogroll').

NB: Ik zie een normale (noch cursief, noch vetgedrukt) tekst en de velden onderin gaven dezelfde problemen als in je tweede screenshot.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij je broncode wel eens gezien? Dingen staan dwars door elkaar heen en uitlijning of duidelijke afscheidingen tussen delen van je pagina's is nergens te bekennen. Ik weet niet wat je gebruikt om het aan te passen, maar ik raad je aan het eens via Kladblok/NotePad te bewerken. Dan houd je tenminste een fatsoenlijke broncode over en heb je minder kan op fouten.
Ik heb de skin nog niet echt bewerkt, alleen de footer met de © erin.
Ik heb nooit met WordPress gewerkt, maar aangezien dit een gratis thema is en de broncode zo overhoop ligt, lijkt het me handiger er eens een frisse installatie overheen te gooien en het met Kladblok aan te passen. Overigens, de pre-views die ik op andere websites kon bekijken, gaven ook al problemen (met die onderste velden, 'Blogroll').
Ik heb de skin nog niet echt bewerkt :N Ik heb het template zo geïnstalleerd, maar ik zal dan eens een nieuw template moeten installeren.
Ik zie gewoon het normale lettertype (Georgia), maar linksonder staan "Contents", "Blogroll", etc. over elkaar.

Mvg,

Flitskikker

Dat probleem heb ik ook, alleen lettertype niet :N
Link to comment
Delen op andere websites

In IE werkt het wel zeg je, en ik zie in je broncode dat er voor IE een aparte CSS wordt ingeladen. Misschien werkt die wel?

Mvg,

Flitskikker

Nou, het probleem ligt niet in me site, want ik heb dat probleem bij veel meer sites :-(
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je FF al gewoon geherinstalleerd? Dat is misschien wel handig. Of alle tijdelijke bestanden, cookies, en andere rommel een keer opruimen?
Herinstallatie werkt bij mij nooit omdat de opties van FF wel blijven staan... En als ik mijn cookies verwijder, raak ik dan iets belangrijks kwijt? Zoals enige wachtwoorden, of opgeslagen gegevens in boxen. En de rest van die spul is al verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...