balonen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Voor allen die dit lezen. Het volgende probleem doet zich bij mij voor. Als ik een game save dan lukt dat prima. Echter als je de game opnieuw wil spelen staat er in de lijst met saved games "game corrupted". Als je de game wil laden krijg ik de melding "load failure". Het spel inmiddels omgeruild voor een ander exemplaar maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Iemand enig idee wat ik fout doe? Met vriendelijke groet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 1) verkeerd forum (verplaatst) 2) PC, Xbox of PS2? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
balonen Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) PC San Andreas. Bewerkt: 10 juni 2005 door balonen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medal2 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb het zelfde probleem! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Misschien dat de volgende url voor jullie een uitkomst bied. B) link Bewerkt: 11 juni 2005 door MeneerPinda Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
balonen Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) Hartelijk dank voor de reacties. Ik heb inmiddels zelf ook een oplossing gevonden en dat is aanmelden onder een ander account. Toen ik bij het gastaccount op GTA SA ging spelen kon ik opeens wel mijn games saven. De link van "meneer pinda" is trouwens ook fantastisch. Uiteraard geprobeerd en het werkt. Bewerkt: 12 juni 2005 door balonen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ben blij dat het werkt. B) Ik had zelf gisteren een bug, dat opeens mijn savefiles wegwaren. :blink: FF een uninstall gedaan, en weer geinstalleerd. (Save-files waren der nog.) Zal zo ook maar de oplossing gebruiken, om meer toekomstige fouten tevermijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bas728 Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Voor allen die dit lezen. Het volgende probleem doet zich bij mij voor. Als ik een game save dan lukt dat prima. Echter als je de game opnieuw wil spelen staat er in de lijst met saved games "game corrupted". Als je de game wil laden krijg ik de melding "load failure". Het spel inmiddels omgeruild voor een ander exemplaar maar helaas nog steeds hetzelfde probleem. Iemand enig idee wat ik fout doe?Met vriendelijke groet. dat is kut ik hat het ook moet je hem nog een keer instelleren dee ik ook en nu doet hij het weer die fout is ook bij vice city daar hat ik het opnieuw er op zetten deet ik en hij deed het weer :ph34r: :blink: :unsure: B) :huh: :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.