lazcoste61 Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) Ik heb zojuist een mod gedownload ( een hele grote passagiers vliegtuig boeining ? maar als ik hem op shamal( privejet) zet dan lukt het wel maar als ik naast de vliegtuig kom en op enter drukt dan valt de spel uit. waar kan het aan liggen??? gta sanandreas voor Pc zie op youtube dat en ook een grote passagiers vliegtuig is zoo ja waar is deze nooit gezien!! link is dit een mod of? hij open de garage deur hoe doe je dat als het echt is? Bewerkt: 25 september 2009 door lazcoste61 Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) Zorg er wel voor dat je mods die je download vervangd met de bestanden waarmee je ze ook echt moet vervangen. En het 'grote' vliegtuig staat gewoon in de hangar op het vliegveld in Las Venturas. Edit: Het vliegtuig in de hangar is trouwens de AT-400 en het allergrootste vliegtuig in GTA San Andreas is de Andromada. De Andromada is alleen maar te zien in de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je natuurlijk altijd een CarSpawner gebruiken. Bewerkt: 25 september 2009 door Mr. Sugo Reageren
hippiebus Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Zorg er wel voor dat je mods die je download vervangd met de bestanden waarmee je ze ook echt moet vervangen.En het 'grote' vliegtuig staat gewoon in de hangar op het vliegveld in Las Venturas. Edit: Het vliegtuig in de hangar is trouwens de AT-400 en het allergrootste vliegtuig in GTA San Andreas is de Andromada. De Andromada is alleen maar te zien in de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je natuurlijk altijd een CarSpawner gebruiken. AT-400 is groter hoor, zelf gechecked Maar dat vliegtuig in de hangar is geen mod hoor Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 En die deuren zijn echt, die gaan automatisch open Reageren
lazcoste61 Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 ff zoeken dan bedankt waar staat dan de Andromada. Ik speel het al paar jaar en kom er nu pas achter Reageren
lazcoste61 Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 at 400 heb ik al gevonden nog die andere dan... Zij er ook andere garage boxen met andere voertuigen ??? Reageren
lazcoste61 Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 (bewerkt) het is gelukt chek het http://foto-uploaden.nl/edit/ry5p0avt6uvsv9l04jpl8m5ycbb2xn Bewerkt: 25 september 2009 door lazcoste61 Reageren
lazcoste61 Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 en hoe stap je eigelijk erin dan hij is zo hoog ik kan niet meer instappen ... Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) Gebruik in het vervolg eventjes de Bewerk knop, maar dat laat ik verder aan de Administrators/Moderators over. Je kunt volgens mij alleen maar in de AT-400 stappen als ie in de hangar staat omdat daar ook zo'n trapje staat. En zoals ik al eerder zei, de Andromada kun je niet vinden ingame. Alleen tijdens de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je em dus wel spawnen met een CarSpawner Bewerkt: 26 september 2009 door Mr. Sugo Reageren
llllllllll Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Gebruik in het vervolg eventjes de Bewerk knop, maar dat laat ik verder aan de Administrators/Moderators over.Je kunt volgens mij alleen maar in de AT-400 stappen als ie in de hangar staat omdat daar ook zo'n trapje staat. En zoals ik al eerder zei, de Andromada kun je niet vinden ingame. Alleen tijdens de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je em dus wel spawnen met een CarSpawner mr. sugo die carspawner doet het niet bij mij :''kan .... niet vinden het opnieuw installeren van deze toepassing kan het probleem oplossen'' Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) mr. sugo die carspawner doet het niet bij mij :''kan .... niet vindenhet opnieuw installeren van deze toepassing kan het probleem oplossen'' Hmm, raar. Bij mij werkt ie al 2 jaartjes perfect Heb je al geprobeerd em opnieuw te installeren? En welk bestand is '...' precies? Probeer em anders even in je GTA San Andreas folder* te zetten en kijken of ie dan werkt *Dit is standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ Bewerkt: 3 oktober 2009 door Mr. Sugo Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 het is gelukt chek het http://foto-uploaden.nl/edit/ry5p0avt6uvsv9l04jpl8m5ycbb2xn Je link is dood: Geen foto gevonden om aan te passen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.