Jump to content

gta vliegtuig help please

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zojuist een mod gedownload ( een hele grote passagiers vliegtuig boeining ? maar als ik hem op shamal( privejet) zet dan lukt het wel maar als ik naast de vliegtuig kom en op enter drukt dan valt de spel uit. waar kan het aan liggen??? gta sanandreas voor Pc

zie op youtube dat en ook een grote passagiers vliegtuig is zoo ja waar is deze nooit gezien!! link

is dit een mod of? hij open de garage deur hoe doe je dat als het echt is? Bewerkt: door lazcoste61

Zorg er wel voor dat je mods die je download vervangd met de bestanden waarmee je ze ook echt moet vervangen.

En het 'grote' vliegtuig staat gewoon in de hangar op het vliegveld in Las Venturas. :Y

Edit:

Het vliegtuig in de hangar is trouwens de AT-400 en het allergrootste vliegtuig in GTA San Andreas is de Andromada. De Andromada is alleen maar te zien in de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je natuurlijk altijd een CarSpawner gebruiken. ;)

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:
Zorg er wel voor dat je mods die je download vervangd met de bestanden waarmee je ze ook echt moet vervangen.

En het 'grote' vliegtuig staat gewoon in de hangar op het vliegveld in Las Venturas. :Y

Edit:

Het vliegtuig in de hangar is trouwens de AT-400 en het allergrootste vliegtuig in GTA San Andreas is de Andromada. De Andromada is alleen maar te zien in de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je natuurlijk altijd een CarSpawner gebruiken. ;)

AT-400 is groter hoor, zelf gechecked :Y

Maar dat vliegtuig in de hangar is geen mod hoor :Y

Gebruik in het vervolg eventjes de Bewerk knop, maar dat laat ik verder aan de Administrators/Moderators over.

Je kunt volgens mij alleen maar in de AT-400 stappen als ie in de hangar staat omdat daar ook zo'n trapje staat.

En zoals ik al eerder zei, de Andromada kun je niet vinden ingame. Alleen tijdens de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je em dus wel spawnen met een CarSpawner

Geplaatst:
Gebruik in het vervolg eventjes de Bewerk knop, maar dat laat ik verder aan de Administrators/Moderators over.

Je kunt volgens mij alleen maar in de AT-400 stappen als ie in de hangar staat omdat daar ook zo'n trapje staat.

En zoals ik al eerder zei, de Andromada kun je niet vinden ingame. Alleen tijdens de missies Stowaway en A Home In The Hills. Daarnaast kun je em dus wel spawnen met een CarSpawner

mr. sugo die carspawner doet het niet bij mij :''kan .... niet vinden

het opnieuw installeren van deze toepassing kan het probleem oplossen''

mr. sugo die carspawner doet het niet bij mij :''kan .... niet vinden

het opnieuw installeren van deze toepassing kan het probleem oplossen''

Hmm, raar. Bij mij werkt ie al 2 jaartjes perfect :puh:

Heb je al geprobeerd em opnieuw te installeren? En welk bestand is '...' precies?

Probeer em anders even in je GTA San Andreas folder* te zetten en kijken of ie dan werkt ;)

*Dit is standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...