ScarfaceJR Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik ben op zoek naar een vette roleplay sever wel een realistise ik weet niet of 1 van jullie het kent : Vallala Gaming Als je t kent , Zeg maar zoals die server ik speelde veel daarin maar ze hebbe echt *** admins, daarom ben ik opzoek naar een andere heeft iemand mischien een link ofzo IP, van een andere Roleplay server? >>> Door Sandra: Een beetje lief doen mag best hoor. Bovendien is het niet toegestaan om ip-adressen uit te wisselen aangezien dit onder reclame valt.<<< Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 echt *** admins, Goh, wat zijn we weer aardig vandaag Kijk eens in de Official Server lijst. Daar staat bijvoorbeeld Argonath RPG. Anders kun je eens in de Internet of Hosted lijst kijken, en dan in een van de zoekvakjes onderin een zoekterm opgeven, zoals RPG, of RolePlay. Vind je niks, is het er hoogstwaarschijnlijk ook niet. Houd er wel rekening mee dat het ophalen van alle servers in de Internet lijst, een tijdje kan duren. Reageren
ScarfaceJR Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ja ik heb al 100x gezocht daarin, ik dacht mischien zijn ze te vinden via internet maarja thanks anyway Reageren
ScarfaceJR Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Oke sorry sandra maar die ezels hebben mij gebanned voor niks, zo genaamd ban evade, Heeft iemand een idee hoe ik me zelf kan unbannen ofzoiets Reageren
Sandra Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Je kan jezelf niet unbannen. Dat is nou het hele punt van 'bannen'. Reageren
Ixecube Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Join "Nameless Roleplay" Wel in BETA versie omdat ik er nog mee bezig ben maar hij is 24/7 online en uit scratch gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.