Jump to content

i5 of PhII X4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ga voor kerst me pc eens upgraden om GTA IV eens te kunnen spelen.

Ik heb hiervoor een budget van 300 tot 350 euro. Ik ga wel zo'n upgrade-kit van Alternate kopen...

Nou weet ik niet of ik een i5 of een PhII X4 moet kopen... ik wil nou geen miskoop doen?

Welke zal ik nemen? :7

Mvg,

Deluxo

Geplaatst: (bewerkt)

Voor mij maakt het niet uit wat voor merk ik neem... ben wel Intel en AMD-fan.. :)

Ik wil wel een CPU waar ik redelijk zware spellen kan spelen.

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst: (bewerkt)
Voor mij maakt het niet uit wat voor merk ik neem... ben wel Intel en AMD-fan.. :)

Dit slaat in principe nergens op aangezien Intel en AMD eigenlijk de enige grote producenten zijn in de processor markt... Ik zou voor de Phenom II serie gaan, ik denk dat die wel beter presteren dan de aankomende i5.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Dit slaat in principe nergens op aangezien Intel en AMD eigenlijk de enige grote producenten zijn in de processor markt... Ik zou voor de Phenom II serie gaan, ik denk dat die wel beter presteren dan de aankomende i5.

De i5 is al uit.

Het ligt eraan waar je voorkeur ligt. AMD biedt een betere prijs/prestatie verhouding mijn inziens en is goedkoop makkelijker wat betreft upgraden in de toekomst.

Intel heeft dus de i5 met turbo mode. Als je dus wat meer oude spellen speelt en ook met 1 grafische kaart gaat spelen zou ik de i5 aanraden alsnog.

Geplaatst:

Als ik de CPU heb gekocht, ga ik een nieuwe GPU kopen... ik zat aan de nieuwe 5000 serie te denken van ATI.

Maar misschien ga ik gewoon een 4870 kopen. Ik heb geen zin om met deze 9600GT te gamen.

Ik denk toch dat ik die PhII X4 neem. Bedankt voor jullie hulp!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...