lazcoste61 Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 heej vraagje hoe stap je weer in de at-400 als je ergens anders bent uitgestapt ? deur is zo hoog ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 heej vraagje hoe stap je weer in de at-400 als je ergens anders bent uitgestapt ? deur is zo hoog ? Niet of je kan een auto naast de deur zetten , hoge auto... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik zette meestal een ambulance naast het gevaarte, en toen sprong ik via de motorkap op het dak van de ambulance en zo kon ik het vliegtuig in. Reageren
Basssss Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik zette meestal een ambulance naast het gevaarte, en toen sprong ik via de motorkap op het dak van de ambulance en zo kon ik het vliegtuig in. Dit doe ik ook, maar ik gebruik altijd een Yankee. Reageren
Robbin_gta Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik dacht dat het ook werkte als je met een baggage een vliegtuigtrap voor de ingang parkeert, par keer proberen en dan lukt het Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik dacht dat het ook werkte als je met een baggage een vliegtuigtrap voor de ingang parkeert, par keer proberen en dan lukt het Dat dacht ikook, maar het isniet simpel en die dingen staan niet overal hoor . Reageren
Basssss Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik dacht dat het ook werkte als je met een baggage een vliegtuigtrap voor de ingang parkeert, par keer proberen en dan lukt het Dat dacht ikook, maar het isniet simpel en die dingen staan niet overal hoor . Met een vliegtuigtrap is het knap lastig hoor. Dat ding vliegt alle kanten op en explodeerd verrassend snel. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Of je pakt gewoon de AT-400 die is geparkeerd in LV daar is een mooi platform voor gecreëerd. Met dat trapje lukt het ook wel. En staat in princiepe op ieder ander vliegveld (SF en LS, IN LV kan je nog instappen in de nieuwe vliegtuig in de Hangar of je parkeert hem daar.) Alleen het trapje staat niet op de desert airstrip. Die moet je dus meenemen uit SF of LS Reageren
lazcoste61 Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Of je pakt gewoon de AT-400 die is geparkeerd in LV daar is een mooi platform voor gecreëerd.Met dat trapje lukt het ook wel. En staat in princiepe op ieder ander vliegveld (SF en LS, IN LV kan je nog instappen in de nieuwe vliegtuig in de Hangar of je parkeert hem daar.) Alleen het trapje staat niet op de desert airstrip. Die moet je dus meenemen uit SF of LS Hoe moet je die trap dan meenemen je kan het ook niet duwen?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Die trap kun je meenemen met de Baggage. Rijd achteruit tegen de trap aan (richting de haak, uiteraard) en hij zal vastklikken (dit hoor je ook, daarnaast zal de camerapositie een beetje veranderen). Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Die trap kun je meenemen met de Baggage. Rijd achteruit tegen de trap aan (richting de haak, uiteraard) en hij zal vastklikken (dit hoor je ook, daarnaast zal de camerapositie een beetje veranderen). Als ik dat doe en ik wil weg rijden blijf die meestal hangen ontploft de baggage , en dus ook het vliegtuig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.