Jump to content

GTA Snow Andreas raar beeld


Sjorszzz

Recommended Posts

Hallo,

Sinds een paar dagen terug heb ik heel raar beeld als ik gta speel.

Ik heb er een filmpje van gemaakt en op youtube gezet zodat jullie precies kunnen zien wat ik bedoel.

Vanaf 2 minuten is echt duidelijk te zien wat het probleem is.

Wie weet wat hier het probleem kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

P.s waarom zijn alle andere topics over de mod GTA Snow Andreas verwijderd van het forum?

Deze mod heb ik ook geinstalleerd, te zien in het filmpje.

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Komt door hoge kwaliteit textures. Kijk hier eens, daar staat wat informatie over hoe je dit probleem kan oplossen ;)

Ook het verkleinen van je Draw Distance, kan helpen geloof ik.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig mods erop gezet sinds hij vaag doet? Haal die mod er dan weer af.

Ja hij staat helemaal vol gemod, zo vol dat ik het eigenlijk geen GTA San Andreas meer mag noemen. :D

Maar daar kan het niet aan liggen want eerder had ik met die zelfde mods nooit dit probleem.

Komt door hoge kwaliteit textures. Kijk hier eens, daar staat wat informatie over hoe je dit probleem kan oplossen ;)

Ook het verkleinen van je Draw Distance, kan helpen geloof ik.

Dit was gedeeltelijk de oplossing. ^_^

Het heeft het probleem redelijk opgelost maar nog niet helemaal.

Waar kan je die instelling van je Draw Distance ookalweer vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

hoe krachtig is je pc eigenlijk?.

Daar ligt het zeker niet aan. Ik speel GTA Sa al een aantal jaar op deze laptop en hij heeft het altijd prima op Very High Settings gedaan. :Y

Pause[ESC] > Options > Display Setup > Advanced ;)

Dat dacht ik dus ook al want ik heb daar een tijdje terug al eens mee lopen kloten.

Maar het pad wat jij opnoemd klopt niet want daar heb ik gekeken en daar staat bij mij die optie niet bij. :N

P.s waarom zijn alle andere topics over de mod GTA Snow Andreas verwijderd van het forum?

Deze mod heb ik ook geinstalleerd, te zien in het filmpje.

Niemand???

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

Pause[ESC] > Options > Display Setup > Advanced ;)

Dat dacht ik dus ook al want ik heb daar een tijdje terug al eens mee lopen kloten.

Maar het pad wat jij opnoemd klopt niet want daar heb ik gekeken en daar staat bij mij die optie niet bij. :N

Het klopt wel :7 Bovenaan in dat menu, staat een optie Draw Distance. Gewoon erop klikken, en even ingedrukt houden, tot het balkje er rechts van leeg is.

P.s waarom zijn alle andere topics over de mod GTA Snow Andreas verwijderd van het forum?

Deze mod heb ik ook geinstalleerd, te zien in het filmpje.

Niemand???

Niemand. Ik ook niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ow sorry ik had niet goed gekeken,

Ik was kenneter dronken daarstraks. :D En nu eigenlijk nog steeds. Maar het probleem is nu opgelost.

Alleens heb ik nu eeeen andere probleee,m namelijk dat ik als ik iets in het zwart zie bijv.eem police macvric dan is het ineens grijs wats zwart hoorts te zijn. Kan dit aan dee insrellingen loggen?

Zo jaa hoe kan ik dat weer goed zetten?

P.s Is er een carspawner waaarbij je de naam van hwet voertuig in kan voeren inplaats van het ID nummer om deze te krijgen?

En is er ook ietss moogelijk wardoor je deze kan ivoeren ingame via de carspawner om deze te krijjgen? Zodat je niet steeeeds op de windows toeyts hoeft te drukkwn om een nieuwe voertuoig te kennnen spawnen?

nogMAALS SOORY VOOR MIJJN ON OPLETTENhied over je vorige reactie iik had gewoon niet goed gekeken.

Dat probleem is inmiddels AL opgelsost.

Of is hettt beter om voor dat probleem met dat grijs wat zwart hoort te zijn een nieuwe toppicc aan tee maken?

MMvg Sjoorszzz :blauw:

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

deze problemen zijn echt standaard voor gta san andreas, je hebt gewoon het maximum gehaald voor de streaming van gta san andreas en aar is niks aan te doen, het kan toevallig ineens weg zijn, maar ook zo weer verschijnen.

vor het kleurprobleem, mss moet je de beeldschermresolutie naar ***x***x32 zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...