Jump to content

moters spawnen overal


benhelsloot

Recommended Posts

ik zat wat te dollen met peds op straat en toen schoot ik op een politie en kreeg 3 sterren en rende naar de weg voor een auto maar er stonden overal moters zeg maar als een motergang positie

ik pakte een moter en er kwammen politie's en pakte die moter's (5 polities) echt raar

jullie denken nu hij liegt maar is echt gebeurd :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet 'ow jij liegt' maar 'ow wat lul je nou?'

Er is echt geen zak te begrijpen wat jij nu zegt.

Ik denk dat hij bedoelt dat politieagenten ineens op een motor sprongen en hem achterna gingen...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gebeurt inderdaad in IV. Het is gelijk aan het feit dat agenten wanneer nodig burgerauto's innemen of openbreken om je te kunnen achtervolgen. Erg realistisch voor Amerikaanse normen. :Y

Dat er ineens een groot aantal motoren worden gespawnd, komt minder vaak voor maar is wel een bekende bug. Vooral in de Multiplayer willen er nog wel eens een groot aantal voertuigen tegelijkertijd worden gespawnd. Jammer enerzijds, wel humoristisch anderzijds. Je ziet dan ineens een enorme stapel auto's uit de lucht komen.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gebeurt inderdaad in IV. Het is gelijk aan het feit dat agenten wanneer nodig burgerauto's innemen of openbreken om je te kunnen achtervolgen. Erg realistisch voor Amerikaanse normen. :Y

Dat er ineens een groot aantal motoren worden gespawnd, komt minder vaak voor maar is wel een bekende bug. Vooral in de Multiplayer willen er nog wel eens een groot aantal voertuigen tegelijkertijd worden gespawnd. Jammer enerzijds, wel humoristisch anderzijds. Je ziet dan ineens een enorme stapel auto's uit de lucht komen.. ^_^

Grappig dat er dan dus auto's ineens uit de lucht vallen... :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gebeurt inderdaad in IV. Het is gelijk aan het feit dat agenten wanneer nodig burgerauto's innemen of openbreken om je te kunnen achtervolgen. Erg realistisch voor Amerikaanse normen. :Y

Dat er ineens een groot aantal motoren worden gespawnd, komt minder vaak voor maar is wel een bekende bug. Vooral in de Multiplayer willen er nog wel eens een groot aantal voertuigen tegelijkertijd worden gespawnd. Jammer enerzijds, wel humoristisch anderzijds. Je ziet dan ineens een enorme stapel auto's uit de lucht komen.. ^_^

oa bij dat ene ziekenhuis in alderney waar je in kan,aan de voorkant die ambulances,spawnen er soms heel veel ambulances in elkaar tegelijk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt hier aderhand precies een spamfeestje :7 .

Ik vind het niet zo speciaal, heb het meerdere keren voorgehad, maar dan met andere voertuigen.

Wesley123 heeft trouwens wel gelijk :7 , hiervoor een topic maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt hier aderhand precies een spamfeestje :7 .

Ik vind het niet zo speciaal, heb het meerdere keren voorgehad, maar dan met andere voertuigen.

Wesley123 heeft trouwens wel gelijk :7 , hiervoor een topic maken?

Bedankt voor je moderatorgedrag. Dit topic draait inderdaad uit op een spamtopic, en hoort beter thuis in het Grappige Momenten-topic.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...