MGB-hero Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) als ik b.v. mijn huis uit loop en hij laad de dingen dan slaat hij vast wat kan ik daar aan doen? Bewerkt: 10 juni 2005 door MGB-hero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 herinstaleren en als dat niet wil naar je system specs kijke en als het daar niet aan llicht. ga veel geld verdienen en koop een ander huis kijk of het daar ook zo is. sucses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Meerdere personen hebben last van deze *bug*, (gebouw en het instappen van de auto). (had immers zelf op een andere site een topic geopend, men zegt alleen dat je kan wachten op een patch. :rolleyes: ) specs: -amdxp 1800+ -mobo gigabyte ga-dx7+ -maxtor 80gb (7200rpm) + 40gb (5400rpm) -1024mb ram (ddr266) -creative live 5.1 -ati radeon 9800pro 128mb -windows xp (sp2) -via hyperion 4in1 5.00a -ati catalyst 5.6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rocking-dragon Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Volgens mij ligt het aan de "ati readon 9800" ook ik heb namelijk zo'n kaart en ervaar dezelfde problemen. Iemand een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 @Rocking-dragon, Ben ff verder wezen zoeken, en het zijn niet alleen de mensen met een ati-radeon 9800. :blink: link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 de volgende persoon, heeft misschien, een tijdelijke oplossing gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MeneerPinda Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) Zit net dik anderhalf uur te spelen, geen één vastloper gehad. B) win'98 compabiliteitsmodus rechtermuisknop op gta.exe., vervolgens eigenschappen, tabblad compabiliteitsmodus(dit programma in deze compabiliteitsmodus uitvoeren), en op windows'98/ME zetten. Bewerkt: 14 juni 2005 door MeneerPinda Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aard Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 dan loopt ie bij mij helemaal vast asl bij het lade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.