Kippetje123 Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 heey, ik was pas aan het samp-en en toen zag ik dat iemand een lift erin had gemaakt die werkte. dus is het ook mogelijk om dat met het normale sa ook te doen? ik ben nou nl een eiland aant maken waar je ondergronds zegmaar in kan komen. en daar wil ik dus een trap in hebben om naar boven te komen . daar int midden wou k een lift om een auto naar boven te krijgen. IS DAT MOGELIJK? anders ga ik ontwerpen terwijl het helemaal geen zin heeft. 2e vraag: zo ja IS DAT MOEILIJK? alvast bedankt voor het de moeite nemen voor het lezen van dit onderwerp Kippetje123 Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Om je vraag te beantwoorden, ja. Om de lift te kunnen bewegen zal er wel wat scm modding voor nodig zijn. Reageren
hippiebus Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Inderdaad, dat zal moeten met SCM of CLEO, niet zo'n hele moeilijke code denk, gewoon dat als je in de lift staat, dat het object gewoon langzaam naar boven gaat, Maar dan moet je wel het bewegende deel apart moddellen Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 12 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2009 sorry hoor dat ik zo laat reageer, ik was afwezig... maar hoe moet dat dan? want ik ben absoluut een 0 in scripten Reageren
Beagle Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Begin met wat tutorials in het tutorial subforum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.