Chi Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 Ik ben al een tijd bezig met het maken van skins en auto's, maar ik vraag me af: Weet iemand hoe je nieuwe posters in Vice City kunt krijgen? :unsure: Ik maak namelijk al een tijdje van die filmposters etc. (Net als in GTA3) en nu wil ik er toch wel eens een paar in Vice City (Of als het daar niet kan, in GTA3) proppen. Heeft iemand tips? :rolleyes: Reageren
Joriz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 Met een IMG editor moet je dat wel lukken. Kijk effe in onze download database tussen de Vice City editors en tools. Daar moet je het vinden. Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Geplaatst: 20 juni 2004 De laatste keer dat ik dat probeerde veranderde de 'Exploder #2' reclame in een soort schaakbord :lol: Sindsdien heb ik me maar weer op GTA2 modding gegooid Maar het kan inderdaad. Reageren
Ironfist Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Geplaatst: 23 juni 2004 ik ben ook terug bezig met gta2 modding,de handling aanpassen is best leuk,binnenkort release ik een file die je auto's 200 km/u doet halen en onsterfelijk maakt...mag die file hier dan ook gepost worden? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ja waarom niet er zijn zat mensen die dat leuk vinden ,maar ik bepaal dat niet want ik ben geen administrator dus vraag het aan 8-ball Reageren
Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ik ben ook terug bezig met gta2 modding,de handling aanpassen is best leuk,binnenkort release ik een file die je auto's 200 km/u doet halen en onsterfelijk maakt...mag die file hier dan ook gepost worden? Als je een hele goede mod hebt gemaakt kan je die naar ons mailen zodat hij in de download database van gtagames.nl komt. Zie: http://www.gtagames.nl/mail.php Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 (bewerkt) ja waarom niet er zijn zat mensen die dat leuk vinden ,maar ik bepaal dat niet want ik ben geen administrator dus vraag het aan 8-ball 8-Ball is geen Admin. Daarvoor moet je bij Joriz, Le Freak of Marius zijn. Jos2 is geen Admin Marius wel. Bewerkt: 24 juni 2004 door Joriz Reageren
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 ik zal hem wel doormailen als de file niet te groot is,ik ga ook niet ALLE auto's hypersnel maken,dus verwacht er niet te veel van release datum: in de helft van juli Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.