CrackerzElite Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) Ik wil weer eens beginnen met sigs maken en dacht vanmorgen laat ik eens met iets makkelijks beginnen, om alles weer een beetje te leren, sneltoetsen weer te herkennen en die dingen. Nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. De tekst is bagger maar ik ben dat gedoe met die clipping masks nog even kwijt en het juiste gradient vinden of maken lukte me even niet. Dus kijk vooral niet naar de tekst. Neem het ook vooral niet al te serieus, het is een nogal mislukt resultaat van een tutorial. Maar ik wou toch even jullie mening horen. Bewerkt: 26 september 2009 door CrackerzElite Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Geen comments? Reageren
7ulian Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) Je bumpt binnen 24 uur Maar okee, on-topic. Wat wil nou eigenlijk. We moeten het niet serieus nemen, we moeten niet naar de tekst kijken... wat dan wel? Het is een zwart vlak met wat wolkjes, sterretjes en wat van die lens ringen (er is een naam voor dat effect met die ringen, maar ik ben het even kwijt). Wat is het? Als je zo'n wolk bedoelt in de ruimte met een paar biljoen sterrenstelsels, die zien er anders uit. Misschien een eigen interpretatie ervan, maar dan kloppen de lensringen niet, want er is geen puntlicht. kijk even naar The Horsehead Nebula Het zijn wel fantastische kleuren, maar niet het hele kleurenspectrum. doe bijvoorbeeld rood en grijs, of groen en paars, of...nou ja, je begrijpt me wel. Ook meet je niet te veel zwart in je afbeelding doen, laat zien hoe geweldig groot en machtig het stelsel is. En, die ringen kloppen niet. Het kan wel, maar dan heb je een gigantische ster of een explosie nodig, alleen bij ontzettend veel licht vanuit 1 punt krijg je dat effect. Heb ik je afbeelding alsnog serieus genomen. Veel succes met een nieuwe. Bewerkt: 27 september 2009 door 7ulian Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Ik vond hem mooi , en heb hema sl achtergrond genomen ; Al het bovenste is wel waar . Toch vind ik hem goed gelukt . ALs je nog zo'n achtergrond maakt , PB me dan ! Reageren
Think Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Misschien kun je in de voorgrond de top van een zelfgemaakt planeet zetten. Nu is het wel wat kaal, maar ok Reageren
.NightFlower Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 @ 7ulian, volgens mij zijn die lens ringen 'Lens Flare' Verder ben ik het in grote lijnen met 7ulian eens. Opzich mooie wallpaper, prachtige kleuren! Alleen zou ik die kleuren wat meer over het hele oppervlakte van de wallpaper laten gaan. Er is inderdaad iets te veel zwart, dat maakt het wel mysterieus. Maar het verkleint die prachtige kleuren, terwijl de ruimte toch iets onmeetbaar groot is. Verder is de belichting prima, maar ook de Lens Flare had je beter niet kunnen gebruiken, die rode cirkels staan niet mooi bij het totaal plaatje. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Je bumpt binnen 24 uur Maar okee, on-topic. Wat wil nou eigenlijk. We moeten het niet serieus nemen, we moeten niet naar de tekst kijken... wat dan wel? Het is een zwart vlak met wat wolkjes, sterretjes en wat van die lens ringen (er is een naam voor dat effect met die ringen, maar ik ben het even kwijt). Wat is het? Als je zo'n wolk bedoelt in de ruimte met een paar biljoen sterrenstelsels, die zien er anders uit. Misschien een eigen interpretatie ervan, maar dan kloppen de lensringen niet, want er is geen puntlicht. kijk even naar The Horsehead Nebula Het zijn wel fantastische kleuren, maar niet het hele kleurenspectrum. doe bijvoorbeeld rood en grijs, of groen en paars, of...nou ja, je begrijpt me wel. Ook meet je niet te veel zwart in je afbeelding doen, laat zien hoe geweldig groot en machtig het stelsel is. En, die ringen kloppen niet. Het kan wel, maar dan heb je een gigantische ster of een explosie nodig, alleen bij ontzettend veel licht vanuit 1 punt krijg je dat effect. Heb ik je afbeelding alsnog serieus genomen. Veel succes met een nieuwe. Dat noem je abstract he. Dakendak: Heb je hem als achtergrond genomen? Dat had je dan wel eerst eens even mogen vragen hoor! Geintje Ik voel me vereerd dat jij iets van mij als AG gebruikt. Voor de rest bedankt voor de comments. Reageren
SchoonZoon Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Leuk die RGB , hoe heb je in het midden gedeeld in 3 verschillende kleuren? dat het zo soepel overloopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.