onbekendeIV Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) deze mod is gemaakt door het gta berlin team en is aangepast door mij V1.0 V1.01 V1.2 V1.3 dit is nog versie 1, deze versie heeft nog foutjes en deze worden verholpen. de sirene is niet van mij. download! Bewerkt: 1 maart 2010 door onbekendeIV Reageren
game~skater Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ziet er vet uit, ik weet alleen niet wat je wilt verbeteren. En nog iets, rij eventjes terug... Er stort een vliegtuig achter je neer. Reageren
Mevin Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Ziet er vet uit, ik weet alleen niet wat je wilt verbeteren.En nog iets, rij eventjes terug... Er stort een vliegtuig achter je neer. Ja idd 0:10, Maar het ziet er wel goed uit hoor Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (n)iemand? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Even een vraagje over de 1e 2 filmpjes.. Waar rijd jij? Liberty City? heb je dan LC in plaats van de map van SA genomen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Mooi! Dit soort mods vind ik nou leuk! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt. ja deze ken ik alleen deze doet het als je de mini missies doet die er bijhoren! en het is een andere type sprinter. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt. ja deze ken ik alleen deze doet het als je de mini missies doet die er bijhoren! en het is een andere type sprinter. Al maak je precies hetzelfde... Toch nie erg? Net als ieder mens is elk voertuig die je gemaakt hebt UNIEK. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ja, ziet er goed uit.. Alleen iemand heeft al precies eenzelfde mod gemaakt: Dus denk ik dat daarom je weinig reacties krijgt. ja deze ken ik alleen deze doet het als je de mini missies doet die er bijhoren! en het is een andere type sprinter. Al maak je precies hetzelfde... Toch nie erg? Net als ieder mens is elk voertuig die je gemaakt hebt UNIEK. kijk dit is een optimist! ik heb wel die andere sprinter gebruikt voor me politie busje die ik samen het gemaakt met een vriend. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Ik vind hem vet @ Hieronder: Ik dacht ook al, is dat GTA: United Bewerkt: 29 september 2009 door _Night-Men_ Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Even een vraagje over de 1e 2 filmpjes..Waar rijd jij? Liberty City? heb je dan LC in plaats van de map van SA genomen? ik heb gta united er op staan, daar zitten LC and VC er in de plaats voor de san andreas map echt lollig. in vice city speel ik als tony montana (mod) en in LC als claude Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 niemand nog wat te zeggen? Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 jawel waar is de download link? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 jawel waar is de download link? is geplaatst maar nogmaals: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8465 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.