IKEA Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) Hallo iedereen! Ik ben sinds kort aan de haal gegaan met auto's modden in GTA2. Dit kan met het programmatje STYed (ik heb 1.4). Het is te downloaden via www.filefront.com en dan STYed typen. Ik heb er van gehoord door www.gtazz.com of zoiets! Mijn probleem is: als ik zelf een auto exporteer en mod in paint, kan ik alleen de kleuren gebruiken die al in de auto zitten! Dit komt door de zogeheten pallets die bij alle originele wagens zitten. In die pallets zitten een aantal kleuren die GTA2 dan 'leert'. Hij kan dus alleen die kleuren die jou GTA2 kent gebruiken! Mijn vraag is dus: weet iemand hoe ik die pallets kan modden??? IKEA Bewerkt: 26 september 2009 door IKEA Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Welkom op GTAForum en in de GTA2 modding scene, IKEA. Allereerst raad ik je aan om naast STYed ook Sty Tool te downloaden. Dit programma biedt wat meer mogelijkheden dan STYed en is iets gebruiksvriendelijker. Via STY Tool kun je een voertuig importeren en tegelijkertijd een eigen palette voor dit voertuig aanmaken. Uitleg hiervoor vind je op deze pagina. Met deze methode kun je echter maar één remap per voertuig maken, en bovendien zit er een maximum aan het aantal extra palettes dat je kunt instellen. Wil je een voertuig met meer remaps maken, zit je vast aan de kleuren die GTA2 je biedt. Om dit goed te doen heb je een tekenprogramma dat palettes ondersteunt nodig, zoals Paint Shop Pro. Ik wil hier nog een tutorial over maken, maar ik ben er tot op heden nog niet aan toegekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.