DragonLord Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 K heb een vraagje: Het blijkt dat er op het vliegveld van Las Venturas een passagiersvliegtuig. Hij zou in een bunker moeten staan maar ik kan die niet vinden, kan iemand me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ahiraz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ben je daar nu al !?!? dat heb je dan snel gedaan en zo'n ding heet 'n '' hangard'' ofzoiets , makkelijk te vinden als'je 't mij vraagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Als je het vliegveld op komt rijden moet je helemaal naar links rijden. Daar staat een hele grote garage precies naast de landings-baan. Daar moet hij in staan. Als hij er niet in staan moet je even weg gaan en later weer terug komen. @-Ahiraz Als je het antwoord niet weet gelieve niet posten dan. Het is al heel druk op het SA forum nu en als iedereen nog onnodig gaat posten word het 1 grote bende hier. Bewerkt: 10 juni 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Dit is de precieze locatie. En als hij er niet staat moet je inderdaad een rondje rijden en dan nog eens terugkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 is een heeel groot vliegtuig :blink: :blink: past zelfs niet in je garage (bij je vliegtuigkerkhof) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 is een heeel groot vliegtuig :blink: :blink: past zelfs niet in je garage (bij je vliegtuigkerkhof) Jawel hoor, volgens mij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 is een heeel groot vliegtuig :blink: :blink: past zelfs niet in je garage (bij je vliegtuigkerkhof) Jawel hoor, volgens mij wel hoe zet je hem er dan in?? bij lukt het niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.