Ymosky Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Hallo, Ik zou graag kleine logo's willen hebben voor iedere Multiplayer mode van GTA IV. (17 stuks dus ) Hierbij denk ik aan logo's als deze of deze Type: logo's Stijl: GTA IV Grootte: 100 tot 120 pixels breed en tussen 16 tot 20 pixels hoog Afbeelding: GTA IV Logo Tekst: passend bij het logo, zie deze pagina Rand: nee Kleuren: Render (optioneel): Extra: - Moet een PNG afbeelding zijn, zonder achtergrond. Dus een plaatje + een tekst en meer niet. - De bedoeling is dus dat ieder logo een klein plaatje heeft + een tekst. Voor de plaatje's mag je het GTA IV logo gebruiken, of andere kleine plaatjes passend bij de MultiPlayer mode. - De teksten moeten bij alle logo's hetzelfde lettertype en dezelfde grootte hebben. - De langere teksten mag je aanpassen, Team Deathmatch word dan Team DM, Team Mafiya Work word dan Team MW enz. de logo's moeten niet te groot worden namelijk. ps. Als iemand tijd, zin en interesse heeft: begin met 1 logo. Het zou zonde van je tijd zijn als ik iets veranderd wil hebben en je moet er 17 gaan aanpassen.. groetjes, Ymosky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.