Jochemd Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) Hoi, Bij de meeste servers hoor je een muziekje als je een spawn class gaat kiezen. (De muziekjes van de Scholen). Ik ben ook bezig een simpele server te scripten. Weet iemand hoe ik zo'n muziekje kan instellen? Ik heb overal al gezocht. Groet, Jochemd Bewerkt: 27 september 2009 door Jochemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) KOMT ER AAN HOOR w8 ff 5sec edit: Geluid starten: PlayerPlaySound(playerid, 1082, X, Y, Z); // bij OnPlayerRequestClass Geluid stoppen: PlayerPlaySound(playerid, 1183+ 1,X,Y,Z); // bij OnPlayerSpawn Bewerkt: 27 september 2009 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochemd Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 Moet ik deze allebei toevoegen bij OnPlayerConnect? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 ER achter staat waar je ze moet toevoegen // by ..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochemd Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) C:\Users\Jochemd\Desktop\samp-server\gamemodes\Freeroom.pwn(107) : error 017: undefined symbol "X"C:\Users\Jochemd\Desktop\samp-server\gamemodes\Freeroom.pwn(129) : error 017: undefined symbol "X" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. Weet je ook hoe ik dit kan oplossen? Niet met #define dacht ik, want dan slaat hij vast... Bewerkt: 27 september 2009 door Jochemd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mosweg Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 ...... X, Y, Z Betekend de cordinaten Dus je moet daar getallen invullen. Als je een spawnpositie hebt of bij OnPlayerConnect dan kun je die positie invullen,. En anders new Float:x; new Float:y; new Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z);// bij OnPlayerRequestClass PlayerPlaySound(playerid, 1082, x, y, z); // bij OnPlayerRequestClass Dan pakt hij eerst je positie en daarna speelt hij het op die positie, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochemd Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 ......X, Y, Z Betekend de cordinaten Dus je moet daar getallen invullen. Als je een spawnpositie hebt of bij OnPlayerConnect dan kun je die positie invullen,. En anders new Float:x; new Float:y; new Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z);// bij OnPlayerRequestClass PlayerPlaySound(playerid, 1082, x, y, z); // bij OnPlayerRequestClass Dan pakt hij eerst je positie en daarna speelt hij het op die positie, Het wil maar niet lukken Is hier geen filterscriptje voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) Zal ik even maken! wacht even. 10min EDIT Bewerkt: 27 september 2009 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarfaceJR Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) Yo dankjewel man die had ik ook net nodig Sorry ben beetje nieuw met dit, Maar hoe voeg je hem toe aan mij GM..? ^^ Bewerkt: 27 september 2009 door ScarfaceJR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Als het goed is heb je voor PlayerPlaySound geen coördinaten nodig (gewoon 0 invullen bij x, y, z). Je hoort de sound sowieso, waar je je ook bevindt. Tevens kan je dezelfde coördinaten gebruiken die je hebt staan bij SetPlayerPos indien de sound toch niet werkt met 0-0-0. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochemd Geplaatst: 2 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 Als het goed is heb je voor PlayerPlaySound geen coördinaten nodig (gewoon 0 invullen bij x, y, z). Je hoort de sound sowieso, waar je je ook bevindt.Tevens kan je dezelfde coördinaten gebruiken die je hebt staan bij SetPlayerPos indien de sound toch niet werkt met 0-0-0. Bedankt, maar vreemd genoeg werkt het nog steeds niet. Ik heb hem toch toegevoegd aa server.cfg, compiled etc etc. geen errors bij het laden... Toch speelt het geen muziek af. Zou het aan mijn server liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oplosthee Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2009 Je moet gewoon die regel adden in je Pawno script op de aangegeven plaatsen, dan hoort het te werken ( als je compiled ) Wat moet jij dan in je server.cfg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochemd Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Oplosthee, het filterscript? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.