gtavcsky Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Ik maak nu gebruik van de simple trainer voor GTA IV PC versie. Nu staat er in het lijstje ook 'car spawning' In de laatste pagina van te kiezen voertuigen, staan ook alle bikes van TLATD. Ik heb uiteraard deze uitbreiding niet, maar wil wel graag gebruik kunnen maken van deze bikes. Als ik deze wil laten spawnen krijg ik de melding: TLATD Bikes Disabled. Weet iemand hoe ik deze wel kan krijgen? Zo ja, ik gok dat ik dan flink moet gaan modden, en daar ben ik (helaas) niet helemaal in thuis, dus evt een uitleg erbij zou mooi zijn. Alvast thnx! Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 De bikes van TLATD zitten gewoon in de files, maar worden niet gebruikt. Reageren
Traser Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Na even zoeken heb ik dit voor je gevonden . Grand Theft Auto IV - Lost and Damned Unlock Mod v4 Info Reageren
.Senne Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Of dit: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/vehicle-mods/2088 Dan hoef je alleen de bikes te downloaden. Reageren
gtavcsky Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) Of dit: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/vehicle-mods/2088 Dan hoef je alleen de bikes te downloaden. Helemaal te gek. Ben er inmiddels achter hoe het werkt. Helaas zit de bike die ik wilde er niet tussen. Ik ben op zoek naar de Double T of de double T Custom. Ook zijn de bikes helaas niet te spawnen, je kunt met dit pakketje maar 1 bike tegelijk in de game laten rijden. Je moet deze dus echt tegenkomen, de simple trainer blijft aangeven dat ze zijn disabled. Mocht iemand weten hoe ik aan de T of T Custom kan komen, let me know! Alvast thanks tot zover! Bewerkt: 28 september 2009 door gtavcsky Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.