Jump to content

Gebruikersgroepen weergeven op een ipbfree


Sapphire

Recommended Posts

Hey mensen,

Op het forum wil ik graag de gebruikersgroepen weergeven. Ik weet alleen niet hoe dat moet. Iemand een idee vor me?

Westwood is de link naar mijn forum.

De volgende groepen moeten worden weegeven:

Administrator (Rood)

Moderator (Blauw)

Westwood Staffmembers (Oranje)

Ook zou ik graag willen weten hoe ik Buttons op het forum kan krijgen.

Alvast bedankt voor uw hulp,

Sapphire

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meende dat je dat bij IPBFree ergens bij de modificaties kon krijgen (volgens mij was dat één van de gratis modificaties, vind dat puntensysteem overigens nergens op slaan -ze zijn sowieso al gratis- maar dat terzijde). Als het goed is kon je die modificaties krijgen bij het kopje 'System Settings' (of iets in die trant). Via die pagina kun je dan verschillende modificaties installeren, waaronder het weergeven van gebruikersgroepen.

Mocht je ooit van IPBFree afstappen, dan kun je het wijzigen (in IPB 1.3) in het bestand 'Skin/s*/skin_board.php'.

Edit: Het is 'System Settings'.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff...ik zou zo niet weten waar je die volgorde kunt wijzigen, wellicht dat er ergens een extra optie in je ACP is bijgekomen, of dat je het via datzelfde menu met al die modificaties kan instellen? Het is mogelijk om in te stellen, dat weet ik wel.

Het vetgedrukt maken is vrij simpel te doen: ga naar 'Users and Groups' -> 'Manage User Groups' -> kies je groep die je wilt wijzigen -> 'Edit Group' -> vul de volgende velden als volgt in:

Online List Format [Prefix] <span style="font-weight:bold">
Online List Format [suffix] </span>
Als je het zo invult moet je groep vetgedrukt zijn.

Kleuren toevoegen gaat ongeveer hetzelfde:

Online List Format [Prefix] <span style="font-weight:bold;color:red">
Online List Format [suffix] </span>
Resultaat: de groep is vetgedrukt rood. Idem dito voor blauw en dergelijke, gewoon het woord 'red' aanpassen.

Alles weer via het ACP, vanzelfsprekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey dankjewel man!

Ik ben uitgevist hoe ik de volgorde kan veranderen ^_^

Je klikt de 2de groep aan (In mijn geval Banned) daarvan verander je de mask in Moderator en dan de prefix/suffix veranderen en voilá!

:dans:

Harstikke bedankt VWO-er ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor ik heb ook de naam verandert in Moderator :Y Was ik even vergeten en de Banned Leden groep weer elders gecreerd :tu:

Echt succes vol is deze methode niet.. Hij gaat gewoon verder op Alfabet.. Iemand nog ideeen?

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerkknop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik zelf ook een IPBFree forum, welke je hier kan vinden.

Je moet de Group Name Indicator mod geïnstalleerd hebben. Daarna vind je onder het kopje Users and Groups in je ACP de link Manage Display Order. Daar kan je het instellen in welke volgorde ze moeten staan.

2wgxbnr.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...