Megadreams Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 idd daar dacht ik niet aan maar oorspronkelijk zou je ook je eigen kleur in ColorPm kunnen invoeren, maar dat mislukte en ik kwam op dat uit, in de volgende versie verbeter ik toch alles Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Waarom 1, 2, 3 bladiebla kleuren? Gebruik gewoon Hex codes, dat mensen gewoon makkelijk met hun defines een kleur kunnen kiezen. Anders moet je weer iets nieuws gaan leren: Welk nummer heb ik nodig voor welke kleur? Gaan mensen weer een Hex code invullen > error. Hex codes gebruiken, dat scheelt als eerst al hartstikke veel code en het is makkelijker voor gebruikers. Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Dat was dan ook mijn bedoeling (eerst die combineren) maar daarna probeerde ik alleen via HEX Codes en raar genoeg bracht dat toch problemen op maar wss ga ik het combineren ervan opnieuw proberen voor v3 Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Dat is dan inderdaad raar. Maar je weet dat HEX codes als integer achtig iets opgeslagen kunnen worden en dus geen string zijn heh? Dat je daarin misschien de fout in was gegaan. Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Ja daar ben ik erg in de fout gegaan, string gebruikt, ik had niet zozeer gedacht dat het ook een integer kon zijn doordat er een x in voor komt in de HEX code EDIT: In versie 3 kan je in ColorPm ook HEX codes gebruiken (is gemaakt) (thanks Remi-X) Bewerkt: 28 december 2009 door megadreams Reageren
Freaksken Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Nice, ga ik zeker gebruiken!!! Reageren
svorpyx Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 weet iemand waar ik dcmd kan downloaden? heb hem nodig voor mijn eigen gemaakte gm Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Klik, eerste bericht. Overigens, je kunt dit voortaan beter in dit topic kwijt Reageren
Mkb122 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik snap er geen reet meer van... waar de hell moet je alles onder zetten.. ik krijg dan alsnog errors etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.