Jump to content

Doei, oom agent!


Vaaguh

Recommended Posts

Haalo dan! Ben net nieuw hiero en ik dacht bij mezelluf.... Ik laat ff wat van me horen.

K heb een coole manier om een agent op te blazen. Miskien al eens gedaan door 1 van jullie, maar goed,

dit moet je doen....

-Zorg ervoor dat je veel van de -- SATCHEL CHARGES -- (bom + ontsteking), bij je heb.

-Dan zorg je ervoor dat je Wanted level op nul blijft staan. Is cheat voor te vinden op WIKIGTA.

-Loop op straat een smeris achterna en plak hem rondom propvol met de bom + ontsteking. Hij merkt t nie eens.

-Neem een beetje afstand van die smeris. En dan Knal je hem (en een paar omstanders) naar smeris-hemel.

Ziet er wel gaaf uit vind ik! Succes ermee en laat maar weten wie t heb gedaan!

Groet'n uut t Noord'n! MOI

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je het zelf al gedaan ? Post screens , zorg voor betere taalverzorging . Ik weet wel dat je nieuw bent .

Ik dacht dat ik t wel duidelijk genoeg had omschreven.

Om die cheat dan iets verder te omschrijven. Kijk op -- WiKiGTA.nl --.

Klik op onderwerp CHEATS bijna onderaan pagina. Scroll naar beneden tot aan de cheat,

Nooit meer een wanted level. AEZAKMI of IFIRSTDOZ of

TESTEDUCATIONALSKILLS

Volgens mij alleen voor pc.

O ja, ik zorg niet voor screens of video. Het is zo toch duidelijk genoeg of niet! Of moet ik nog uitleggen wat

video is.....(hele snelle diashow voor diegene die t niet kent of snapt) :-)

HAHAHA WAT LEUK ECHT DAT GA IK ECHT VAAK DOEN Not.[/font]

Waarom moet je hier nou een speciaal topic voor aanmaken? :7

Om jullie te vervelen, nou goed! Ga wat anders doen i.p.v op zo'n topic te reageren.

Hoe kan ik nu weten wat jou of jullie boeit. Als ik de rest van de topics erbij haal,

is dat ook helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Vaaguh, ik raad je aan om AN te schrijven zonder te veel afkortingen ;) .

Daarbij snap ik wat je bedoelt maar het is niet zo origineel, ik heb het zelf ook al vaak gedaan.

Ooit in MP op PS2 smijt een Satchell op straat ik liep weg en me vriend ook, ik stak die bom af

en een agent vliegt door het beeld :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Zoo, gast vriendelijkheid in dit topic hee, ofzo jullie eerste dagen als lid van GTAforum zou keurig netjes ABN was?

En ja, dit heb ik wel eens geprobeerd, is wel grappig om te doen ^_^

EDIT:

Dakendaks eerste post:

Ik schoot eerst inj zijn knieen , ol daarna te zien hoe hij door de trein meegenomen werd . :dans:
Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Waar zie jij ingodsnaam een afkorting? En waarom reageerd iedereen zo kut, een nieuw persoon en meteen op z'n ABN wijzigen... Er zijn ook mensen die het wel intresseerd. :Y

Snap ik ook niet.

ff , en 't . Hiero , zelluf , ... Allemaal dinges om 'grappig' te zijn . Niet dat ik tegen jou ben , ook niet tegen hem . Maar , als niemand iets zegt , gaat hij dat blijven doen .

zelluf en hiero zijn geen afkortingen, en 't is Brabants. Alleenn dat ff, daar heb je nog een punt. Maar jij bent ook als een n00b begonnen, dus ga nu niet zo op een nieuweling zitten zagen he :duh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zie jij ingodsnaam een afkorting? En waarom reageerd iedereen zo kut, een nieuw persoon en meteen op z'n ABN wijzigen... Er zijn ook mensen die het wel intresseerd. :Y

Snap ik ook niet.

ff , en 't . Hiero , zelluf , ... Allemaal dinges om 'grappig' te zijn . Niet dat ik tegen jou ben , ook niet tegen hem . Maar , als niemand iets zegt , gaat hij dat blijven doen .

zelluf en hiero zijn geen afkortingen, en 't is Brabants. Alleenn dat ff, daar heb je nog een punt. Maar jij bent ook als een n00b begonnen, dus ga nu niet zo op een nieuweling zitten zagen he :duh: .

En wat deden ze tegen mij als n00b ? Zagen ... Ok , het is Brabants , dialect , en dus GEEN ABN . Natuurlijk mag hij zo blijven schrijven , maar dan gaan mensen het minder lezen dan dat het goed geschreven is .

En nu wil ik erover stoppen , want dit topic gaat ergens anders over dan ABN .

Link to comment
Delen op andere websites

"Allemachies"...de jongen is nieuw, dan gaan we 'm toch niet direct voor "noob" uitmaken en op zijn "spelfouten" (c.q. afkortingen) bekritiseren? Wel behoorlijk respectloos, want als je zo tegen een nieuweling gaat beginnen, dan zou hij snel vertrekken. Zeg nou zelf: worden we er hier nou beter van? Of eerder gezegd hij, aangezien hij mag verwachten dat de leden die hier wat langer zitten, toch wel weten hoe ze zich moeten gedragen..

"Hiero", "zelluf", "miskien", "ff" en "t" (dat laatste is wel een officieel Nederlands woord!) zijn prima te lezen, wellicht niet het beste Nederlands, maar [herhaling]hij is nieuw, geef hem de ruimte[/herhaling]. Om het nou 10 keer te herhalen is ook niet nodig?

Dan, eindelijk, uitspraak over het onderwerp zelf: het is inderdaad niet iets waar je een onderwerp voor zou moeten openen. Wat je wel kan doen, is er een foto van maken en het in het Home Made Screens-onderwerp plaatsen. Dan kun je toch je leuke ervaringen met ons delen!

Onderwerp gesloten om verdere spam en offtopic berichten te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...