PowerPats Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) In dit topic kan je mensen zoeken waarmee je in games samen online kunt gaan spelen, Mocht het gewoon om de lol gaan of omdat je bijv een missie/trophie,achievement moet hebben en dat niet kunt zonder een online-buddie. Ik hoop dat jullie dit principe snappen, En ik denk ook dat veel mensen dit als een welkome mogelijkheid zien. Als je het zou willen dan graag dit lijstje invullen en in het topic plaatsen, Game is om welke game het gaat, en Reden is bijv, Omdat je een trophie of achievement moet halen om samen met iemand online te gaan. [b]Online-ID:[/b] [b]Console[/b] [b]Game:[/b] [b]Reden:[/b] Ik begin wel. Online-ID:PowerPats Console PS3 Game:Mercenaries 2 Reden:Moet een paar trophies halen die alleen samen met een co-op maatje kunnen, en wil graag samen met iemand opnieuw de hele storylinemissies spelen. Bewerkt: 27 september 2009 door PowerPats Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 (bewerkt) Mooi topic, misschien ook handig al zet je erbij voor welke console? EDIT: En eventueel nog [b]Account op de PC:[/b] [b]IP Adres:[/b] erbij? Je hebt namelijk xfire, steam, Gfwl enz. En IP van een eventuele server op de PC. Bewerkt: 27 september 2009 door Djmaddox Reageren
PowerPats Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Oja oke, was oorspronkelijk voor console gamers, Maar pc kan er natuurlijk ook gewoon bij. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) game:battlefield 2 console:pc waarom?:gewoon voor de fun. online naam:theNLgodfather91 (xfire):thenlgodfather91(nl met kleine letters ja) Bewerkt: 28 september 2009 door thegodfather91 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Online-ID: Flashingdemon666 Console: psp Game: Medal of Honor Heroes 2 Reden: Gewoon voor de lol. (unranked) Reageren
Reinier93 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Online-ID: PSKratos Console Playstation 3 Game: Killzone 2, LittleBigPlanet en Burnout Paradise. Reden: Vind ik de leukste online games die ik heb dus als online wilt gamen voeg me dan toe . Meld wel even dat je van gtaforum bent. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Online-ID: GekkieJ01 Console Playstation 3 of PC Game:Test drive unlimited ( PC ), GTA IV ( PS3 ), FIFA'09 ( PS3 ), Call of Duty World at War ( PS3 ), Battlefielt Bad company ( PS3 ) Reden:Het is zo saai zonder multiplayer, en het is natuurlijk leuker om mensen die je kent van een forum te spelen. Wel zeggen dat je van GTAForum bent trouwens Reageren
weaponmr Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Online-ID:Elite9653 ConsolePS3 Game:Colin Mcrea Dirt 2 Reden:Met z'n tweeën is het spel nog leuker! Bewerkt: 3 november 2009 door weaponmr Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Online-ID: Rinaldootje Console: PSP Game: Ratchet and clank: Size matters, NFS Carbon, Medal of honor Heroes (2), Killzone liberation (Speciale update voor nodig), Syphon filter: Dark mirror / Logans shadow / Combat ops Reden: Gewoon voor fun. Online-ID: Rinaldootje Console: PC Game: Halo 2 Reden: Fun en Achievements Online-ID: Rinaldootje Console: PC Game: GTA:IV Reden: Kijken of mijn pc het ook aankan om online te gaan. En als dat mogelijk is voor fun en Achievements natuurlijk. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Online-ID:PSKratos Console PS3 Game: Midnight Club: Los Angeles Reden: De T-Mobile trophy waarbij je met 5 vrienden online moet gaan. Laat maar een reactie op mijn profiel achter, dan maak wel een keer een apart topic omdat dit beter georganiseerd moet worden met een datum. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Online-ID:CrackerzElite ConsolePC Game: SoldierFront Reden: Wilt er iemand zomaar voor de leukie eens met of tegen mij spelen? Ik hoor het wel via Pb. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Online-ID: xtheftx Console Wii Game:[/b CoD WaW ]Reden: Ben verveeld, dus iemand die CoD WaW online met mij wilt spelen? (a) Reageren
Dakendak Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Online-ID:thelordofpee ConsolePC Game:Operation 7 Reden:Fun . (PB me als je wilt) Online-ID: Dakendak ConsolePC Game:GTA:SA Reden:Gang-server lang closed . Fun . Stunt . Andere , .... Bewuste dubbelpost , anders kijkt niemand er meer naar . Het bovenste geld nog wel . Pb me maar als je zin hebt . >>> Door Visser23: Bewuste dubbelpost? Dit is niet toegestaan. Berichten samengevoegd. Daarnaast: bumpen mag pas na 1 dag (24 uur)<<< Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Online-ID: FrankK Console PC Game: Call of duty 2 Reden: Voor de lol Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 [b]Online-ID:[/b] TUINPLANT/djmaddox [b]Console[/b]PC [b]Game:[/b] Battlefield heroes [b]Reden:[/b] Om gewoon even te spelen xfire: djmaddox Stuur me maar een PB als je zin hebt oid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.