Jump to content

[CLEO][BB]Warehouse Raid

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

WarehouseRaid.png

Warehouse Raid!

Een nieuwe modification voor GTA San Andreas, ditmaal Warehouse Raid. Deze missie is afgekeken van GTA Chinatown Wars en daar is het ook helemaal op gebasseerd. Ik heb de missie 'Warehouse Raid' in Chinatown wars als voorbeeld genomen om dit te maken.

Wat gebeurt er?

Wanneer je in San Andreas bent op deze locatie zul je de warehouse vinden. Als je de overdekte garage binnenloopt zul je meteen beschoten worden door Vagos die zich natuurlijk niet meteen laten bestelen. Als je 1 vermoord hebt start de missie en zullen alle vagos in de garage jou proberen te vermoorden. Als je ze allemaal hebt vermoord moet je naar de burrito toe lopen en deze naar jou dealer toe brengen. Als je de burrito naar de uitgang toe rijdt zul je weer beschoten worden door nieuwe Vagos.

Als je bij de dealer bent aangekomen zal hij aan komen lopen en hij geeft jou een bedrag voor jou drugs. Dit bedrag verandert regelmatig.

Wat zijn de toetsen?

Er zijn geen toetsen nodig voor deze modification.

Hoe gebruik ik dit?

Benodigdheden.

- Grand Theft Auto San Andreas

- Cleo Modification

(Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.)

Installatie.

Plaats de bestanden in de mappen zoals ze ook staan in het winrar bestandje. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. :)

Screens!

gallery226.jpg

gallery225.jpg

gallery224.jpg

gallery223.jpg

gallery228.jpg

gallery229.jpg

gallery230.jpg

gallery222-1.jpg

gallery227.jpg

whr2-2.jpg

whr3-2.jpg

whr1-2.jpg

Filmpjes!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Download!

Download!

Credits.

Gemaakt door: Bierbuikje

Overige

• Als je bij het opstarten geen informatie film wil kijken moet je het bestand Warehouse_Raid_Help.CS niet installeren in de San Andreas folder.

Bugs

• Reeds nog geen bugs. Mocht je er een gevonden hebben kan je dat melden in dit topic.

Bierbuikje

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Ziet echt gruwelijk uit. :D

Misschien moet je de dealer iets sneller laten komen en weg laten gaan, en misschien kan je er voor zorgen dat de Vagos je achtervolgen op motoren en drive-by's doen. :)

Geplaatst:

Update V1.1

Hij staat al een dag op gtaforums.com, maar ik zal hem voor de lol ook hier plaatsen.

Verbeteringen:

• Sterkere security (hoge health en immuun voor headshot).
  • Je kunt de missie alleen spelen met een AK47 om het moeilijkheidsniveau te verbeteren.
  • Als je in een sphere van 5.0 staat van een Vagos start de missie automatisch.
  • De cutscene is ingekort, omdat het te lang was.

Download!

Bierbuikje

Leuk concept, maar het kan nog iets dieper worden uitgewerkt, naar mijn mening (ik heb Chinatown Wars zelf uitgespeeld). Paar dingtjes die het geheel wat meer diepgang en spanning zouden kunnen geven:

• Meer tegenstanders met verschillende wapens (paar met baseballbat, paar met pistol, paar met uzi);
  • Script dat je ook achtervolgd wordt door een paar Vagos, in auto's, die je kapot moet schieten of af moet zien te schudden;
  • Breng er variatie in: de ene keer moet je het busje jatten uit een depot, de volgende keer rijdt het busje rond en de derde keer heeft de politie er lucht van gekregen en krijg je last van de politie (ze doen een inval of je krijg drie sterren); meerdere/verschillende locaties is ook altijd goed als variatie.

Dit zijn een paar ideeën, ik weet verder niet hoe lastig het is om dit te scripten (als 't op scripten aankomt, weet ik niks).

Misschien is het leuk om een soort van pack te maken, die een aantal sidemissies à la Chinatown Wars bevat? Ik kan eventueel de Hotdog wel omtoveren tot Noodle-van, et voilà: Noodle Run (gewoon Taxi script, maar met andere zinnetjes I guess?). Om maar een voorbeeld te noemen. Ik denk dat je daar een groot aantal mensen plezier mee zou doen.

Bewerkt: door Puma
Leuk concept, maar het kan nog iets dieper worden uitgewerkt, naar mijn mening (ik heb Chinatown Wars zelf uitgespeeld). Paar dingtjes die het geheel wat meer diepgang en spanning zouden kunnen geven:

• Meer tegenstanders met verschillende wapens (paar met baseballbat, paar met pistol, paar met uzi);
  • Script dat je ook achtervolgd wordt door een paar Vagos, in auto's, die je kapot moet schieten of af moet zien te schudden;
  • Breng er variatie in: de ene keer moet je het busje jatten uit een depot, de volgende keer rijdt het busje rond en de derde keer heeft de politie er lucht van gekregen en krijg je last van de politie (ze doen een inval of je krijg drie sterren); meerdere/verschillende locaties is ook altijd goed als variatie.

Dit zijn een paar ideeën, ik weet verder niet hoe lastig het is om dit te scripten (als 't op scripten aankomt, weet ik niks).

Misschien is het leuk om een soort van pack te maken, die een aantal sidemissies à la Chinatown Wars bevat? Ik kan eventueel de Hotdog wel omtoveren tot Noodle-van, et voilà: Noodle Run (gewoon Taxi script, maar met andere zinnetjes I guess?). Om maar een voorbeeld te noemen. Ik denk dat je daar een groot aantal mensen plezier mee zou doen.

Bedankt voor je comment. :)

[*]Meer tegenstanders met verschillende wapens (paar met baseballbat, paar met pistol, paar met uzi);

Meer tegenstanders ben ik op het moment druk mee bezig, ik heb er al 15 bij gedaan waarvan er 6 langs de weg naar de dealer staan. Die verschillende wapens zijn een goed idee dat ik er in ga doen. :)

[*]Script dat je ook achtervolgd wordt door een paar Vagos, in auto's, die je kapot moet schieten of af moet zien te schudden;

Dat is een goed idee, dat kost wel veel script werk maar zeker de moeite waard. :)

[*]Breng er variatie in: de ene keer moet je het busje jatten uit een depot, de volgende keer rijdt het busje rond en de derde keer heeft de politie er lucht van gekregen en krijg je last van de politie (ze doen een inval of je krijg drie sterren); meerdere/verschillende locaties is ook altijd goed als variatie.

Ik ben van plan om meerdere warehouses te gaan maken, een rondrijdend drugsbusje kan misschien later nog wel in een apart script als extraatje.

Dat lijkt mij wel een leuk idee, als ik dit af heb zou ik dan jou kunnen vragen voor het moddeling werk? Het lijkt mij leuk om dat te doen. :)

Dingen die ik nu aan het verwerken ben in de mod:

- Meer security Klaar!

Ideeën (met die van gtaforums erbij) voor een komende update:

- Tegenstanders hebben verschillende wapens. Klaar!

- Achtervolging wanneer men in het drugsbusje zit.

- Meer warehouses (Totaal ongeveer 4)

- De bewakers lopen rond in het warehouse, dat maakt het echter. Klaar!

Geplaatst:

Misschien een paar leuke locaties voor je missie: Snapmap.

De locaties zijn niet allemaal even leuk en een paar zijn in de open lucht. :7 Maar misschien kun je er wat mee. :)

Misschien een paar leuke locaties voor je missie: Snapmap.

De locaties zijn niet allemaal even leuk en een paar zijn in de open lucht. :7 Maar misschien kun je er wat mee. :)

Bedankt voor die locaties, ik had zelf ook al een aantal locaties in gedachten, maar ik zal deze ook eens gaan bekijken. Ik ben van plan de warehouses in Los Santos te houden, omdat dat toch wel het gebied is voor de gangs.

San Fierro is ook een gebied voor gangs, San Fierro Rifa, Triads ect. :Y

Edit: En Las Venturas is meer de maffia. :puh:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Update V1.2!

Er zijn nieuwe updates binnen de mod.

• Meer security (+15 man).
  • De security loopt rond in het warehouse.
  • De security dragen verschillende wapens.
  • Wanneer je de Burrito hebt gestolen word je gevolgd door 2 Burritos.
  • Ik heb 2 bugs verholpen.
    • Als je in de burrito overleed stond er eerst 'mission passed', nu staat er 'mission failed'.
    • Als je de Burrito vernielde terwijl je in de garage was startte de missie meteen opnieuw, met deze update heb je even tijd om weg te komen.

Download!

Bierbuikje

Geplaatst:

Goed bedacht Bierbuikje :) Je concept is niet moeilijk maar eenvoudig en simpel wat niet slecht is. Ik zou je graag eens kunnen spreken op msn, is dat mogelijk?

Tom

Goed bedacht Bierbuikje :) Je concept is niet moeilijk maar eenvoudig en simpel wat niet slecht is. Ik zou je graag eens kunnen spreken op msn, is dat mogelijk?

Tom

Dat is mogelijk, ik stuur je de msn adres wel.

En er is ook weer een nieuwe update.

Update V1.3

• Een nieuw, maar lastig warehouse. De locatie staat in de winrar file.

Update V1.4

• Een aantal irritante bugs fixed.

Download until it is loaded into GTAGarage!

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb hem ook gedownload en geprobeerd. Het is wel vet, vooral die helikopters. Maar het is te moeilijk. :engel:

Het lukt nooit als er 20 vagos op je af komen rennen en jij bent je AK aan het herladen. :engel:

Maar het concept en de opzet is geweldig. :)

Geplaatst:

Ik heb hem ook gedownload en geprobeerd. Het is wel vet, vooral die helikopters. Maar het is te moeilijk. :engel:

Het lukt nooit als er 20 vagos op je af komen rennen en jij bent je AK aan het herladen. :engel:

Maar het concept en de opzet is geweldig. :)

Als je je ak moet herladen en 20 vagos komen eraan moet je dekking zoeken, en die helikopters zijn inderdaad wel lastig, maar te doen. Heb hem al meerdere malen gehaald. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...